سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

زمستان ساری تابستان شد

افزایش دمای هوای شهرستان ساری یک رکورد بی سابقه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل هواشناسی مازندران از افزایش بی سابقه دمای حداکثر دی امسال نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: این دما در این موقع از سال یک رکورد محسوب می شود.

نوربخش دادشی افزود: به علت شکل گیری جریانات جنوبی از روز دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری دمای هوای ساری به 32 درجه سانتیگراد رسید

وی یادآور شد: حداکثر دمای دوره آماری ثبت شده در دی ماه ، 26 درجه و درسال 93 نیز حداکثر ثبت شده 25 درجه سانتیگراد بوده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی مازندران ؛ همان طور که از قبل هم در پیش بینی های فصلی این اداره کل ذکر شد زمستان امسال دمای هوا در حد نرمال و بالاتر از آن خواهد بود.

داداشی تصریح کرد: وضعیت جوی مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری از اواخر روز از غرب استان با افزایش ابر ، وزش باد و بارش پراکنده و حداکثر دمای هوای امروز ساری 23 و کمینه آن هفت درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: هوای مازندران در روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد ، کاهش محسوس دما بویژه در غرب استان و بارش پراکنده باران پیش بینی شده و دمای هوای ساری با 9 درجه کاهش نسبت به روز گذشته به حداکثر 14 و حداقل پنج درجه سلسیوس خواهد رسید.

آسمان مازندران در روز جمعه صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ساری ، زمستان ، تابستان ، رکورد ، هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.