سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از موفقیت در رقابت های جهانی یک خسته نباشید هم نشنیدیم؛

طلایی:در مسابقات عمومی اجرای فنون خوبی دیده شد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان گفت: هر چند آزاد کاران جوان حاضر در رقابت های کشتی عمومی کشور جزء نفرات چهارم به بعد ایران بودند اما آنها در اجرای فنون عملکرد خوبی داشتند.

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره رقابت های کشتی آزاد جوانان عمومی کشور اظهار داشت:رقابت های عمومی با حضور نفرات چهارم و پنجم به بعد قهرمانی کشور برگزار شد و انصافاً در برخی اوزان مسابقات در سطحی بسیار مطلوب برگزار شد که برای خود من واقعاً جذاب و دیدنی بود.
دارنده سه مدال طلا،نقره و برنز جهان تصریح کرد:یکی از محاسن بزرگ رقابت های عمومی امسال اجرای فنون صحیح توسط کشتی گیران بود به طوری که شاهد زیرگیری های متعدد،یک دست دو دست،دست تو و خلاصه این که تکلیف پیروز میدان را فردی که فن بیشتر اجرا کرده و فعال تر بود مشخص کرد.
وی افزود:مسابقات عمومی این امیدورای را برای ما به وجود آورد که مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با کیفیت بسیار بالایی برگزار خواهد شد و در نهایت می توانیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان تیم قدرتمندی را انتخاب کنیم.
طلایی درباره این که آیا پس از دو سال قهرمانی متوالی در رقابت های جهانی توجه خاصی به جوانان آزادکار شده است گفت:تیم ملی کشتی آزاد جوانان به عنوان تنها رشته ای در وزش ما است که توانسته در دو سال متوالی قهرمان جهان شود اما دریغ از یک خسته نباشید خشک و خالی از سوی مسئولین،فقط تنها امتیازی که برای بچه ها در نظر گرفت شد این که آنها به لحاظ فنی از طرف فدارسیون کشتی رها نشدند و با حضور در اروهای مشترک که بسیار هم مفید بود توانستند با اثبات شایستگی های خود در رده سنی بزرگسالان نیز افتخار آفرینی کنند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.