سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

ملاک اصلی برای رای دادن به داوطلبان باید شایستگی باشد

فرماندار بویراحمد گفت: ملاک اصلی برای رای دادن به داوطلبان نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری باید شایستگی باشد.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدکاظم نظری در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد اظهارداشت: نباید مسائل قومی، قبیله ای، طایفه ای، حزبی، جناحی و یا گروهی برای رای دادن در این دو انتخابات مهم مدنظر مردم قرار گیرد.

وی بیان کرد: از کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد همچون سایر دستگاه های اجرایی این شهرستان انتظار می رود که در وقت اداری به امور انتخاباتی و یا تبلیغ له یا علیه داوطلب خاصی نپردازند.

نظری اظهار کرد: ارزش و اهمیت چشمگیر عرصه های منابع طبیعی و نقش بسزای آنها در ادامه زندگی انسان ها و سایر موجودات زنده بر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی عنوان کرد: صیانت همه جانبه از عرصه های منابع طبیعی وظیفه ای همگانی بوده و همگان در این زمینه مسئول هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: امکانات و تجهیزات برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی استان محدود و ناکافی است.

عزت الله بهشتی فرد افزود: این در حالی است که کارکنان اداره های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله بویراحمد با وجود مشکلات و کمبودهای متعدد به نحو احسن از عرصه های منابع طبیعی استان حفاظت می کنند.

وی بیان کرد: انتظار می رود که فرمانداری بویراحمد حمایت های لازم را از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان انجام داده و در حد امکان برای رفع مشکلات و کمبودهای آن بکوشد.

بهشتی فرد اظهار کرد: کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد در راستای پیشبرد هر چه مطلوبتر امور همکاری بیشتری با سرپرست جدید این اداره داشته باشند.

وی عنوان کرد: سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد نیز برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان تعامل و ارتباط لازم را با فرمانداری و سایر نهادهای دولتی شهرستان برقرار کند.

سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد نیز در این آیین، گفت: پوشش جنگلی و مرتعی نقش ارزنده ای در کنترل فرسایش خاک دارد و به همین دلیل باید هر چه بیشتر از آن صیانت شود.

جواد رحیمیان افزود: عرصه های منابع طبیعی امانت مهمی است که باید با مراقبت جدی به نسل های آینده منتقل شود.

وی مهمترین برنامه ها و اولویت های کاری خود را شامل مبارزه با زمین خواری، جلوگیری از تخریب جنگل ها و مراتع، شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای رفع آنها، تقویت نقاط قوت و مثبت و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت کارکنان برای صیانت بهینه از عرصه های منابع طبیعی اعلام کرد.

در این آیین با حکم عزت الله بهشتی فرد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد جواد رحیمیان به عنوان سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد معرفی و از خدمات سعید نظری رئیس پیشین این اداره تجلیل شد.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: رای ، صندوق ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.