سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظم پور: مسابقات فرانسه محکی برای تیم بود

ملی پوش تیم کامپوند گفت:‌ با وجود اینکه عملکرد تیم کامپوند در مسابقات فرانسه رضایت بخش نبود اما محک خوبی برای ملی پوشان بود.

امیر کاظم پور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات داخل سالن کامپوند فرانسه تصریح کرد: سطح مسابقات داخل سالن فرانسه بالا بود و حدود 230 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کردند و همه با آمادگی کامل در مسابقات حضور داشتند.
 
وی در ادامه گفت: در این مسابقات همان کماندارانی که در رقابت های خارج از سالن رقیب ما بودند شرکت داشتند و برخی تیم ها نیز فقط در داخل سالن تبحر داشتند.
 
وی افزود: چون این مسابقات اولین حضور ما بود تجربه ای مفید برای کمانداران به حساب می آمد تا در رقابت های آینده با انگیزه بیشتری شرکت کنیم.
 
ملی پوش کامپوند ایران گفت: مسابقات کامپوند در مسافت 18 متر هرچند یک بخش تخصصی است و کمانداران خاص خودش باید در آن شرکت کند اما این موضوع دلیل محکمی برای عملکرد نامناسب ما نبود چون برای یک ورزشکار حرفه ای این مسائل مطرح نیست. به اعتقاد من تیم ما برای شرکت در این مسابقه تجربه کافی نداشت.
 
کاظم پور ادامه داد: همچنین زمان کافی برای آمادگی این مسابقات نداشتیم چون در این رقابت ها نیز در سطح درجه 1 برگزار می شود از نظر کیفیتی نیز بسیار بالاست و رقابت بین کمانداران بسیار نزدیک و حساس است و بهترین تیم های دنیا در مسابقات شرکت می کنند.
 
وی در پایان گفت: هرچند تیم کامپوند در مسابقات فرانسه عملکرد راضی کننده ای نداشت اما به رشد تیم کمک می کند تا برای مسابقات جهانی ترکیه آماده باشیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.