سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پايان فرار 11 ماهه شرور تحت تعقيب

فردي كه با شرارت هاي خود نظم عمومي را برهم زده و توانسته بود با عناوين و اسامي جعلي خود را مخفي كند سرانجام پس از 11 ماه تعقيب توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اظهار کرد: به دنبال شرارت هاي فرد شروري در يكي از محله های شهر اصفهان، موضوع دستگيري وي در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: اين فرد داراي چند فقره سابقه به اتهام نگهداري سلاح گرم، نزاع و درگيري با قداره، تخريب، سرقت مقرون به آزار واذيت بوده و از 11 ماه پیش به دليل ورود به عنف و تخريب شيشه هاي منزل يكي از شهروندان با قداره تحت تعقيب مراجع قضايي بود.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بيان اينكه متهم با استفاده از اسامي جعلي توانسته بود خود را از دست ماموران مخفي كند عنوان داشت: پس از انجام تحقيقات گسترده و اقدامات خاص پليسي سرانجام روز گذشته پس از 11 ماه مخفيگاه اين فرد شرور شناسايي و ماموران با هماهنگي مقام قضايي طي يك عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير كردند.

سرهنگ ياردوستي خاطر نشان كرد: در اين رابطه پرونده تشكيل و متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابي خود جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل شد.

وی بر تلاش پليس در راستاي حفظ امنيت و آرامش شهروندان تاكيد كرده و گفت: پليس به مردم اطمينان مي دهد، هر زماني كه شروري در شهر وارد شده و اجازه عرض اندام به خود بدهد با نهايت سرعت، شدت و قاطعيت وارد صحنه مي شود. 


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.