سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

ارتقاء کرمانشاه به رتبه چهارم کشوری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فروش قریب ‌به 10 میلیارد ریالی بلیط موزه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فروش قریب ‌به  10 میلیارد ریالی بلیط موزه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی استان خبر داد.

علی فعله‌گری اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه از محل بلیط فروشی در ورودی موزه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی استان مجموعا 9 میلیارد و 998 میلیون ریال درآمد به خزانه ملی واریز شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در 9 ماهه سالجاری مبلغ 620 میلیون و 115 هزار ریال از محل اجاره ساختمان‌ها و اراضی این اداره کل درآمد کسب شده که آن هم به خزانه ملی واریز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیش از این استان کرمانشاه از نظر درآمد از محل فروش بلیط موزه‌ها و اماکن تاریخی فرهنگی رتبه پانزدهم کشور را داشت، اما اکنون در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

وی افزود: افزایش درآمد از محل فروش بلیط ورودی موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی نشان از جذب بیشتر و هدفمندتر گردشگران داخلی و خارجی به استان است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.