سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری دو باند بین المللی قاچاق در تایباد

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از متلاشی شدن هفت لابراتوار ساخت و توزیع انواع مواد مخدر صنعتی و دو باند بین المللی قاچاق از اول امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از افزایش 13درصدی دستگیری و مبارزه با خرده فروشان مواد افیونی خبر داد و گفت: در 9 ماهه اول امسال هفت لابراتوار ساخت و توضیع انواع مواد مخدر متلاشی و دو باند بین المللی قاچاق دستگیر شد.

محمد رضا روحی از افزایش دو درصدی کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: از دو باند بین المللی متلاشی شده 24کیلوگرم هروئین فشرده کشف و ضبط شد.

وی فروش انواع قرص های روان گردان و اعتیاد آور را در مغازه های شهرستان از جمله مهمترین معضلات دانست و تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از 23هزار قرص غیر مجاز و شربت متادون در سطح این شهرستان کشف و ضبط شده است.
روحی خاطر نشان کرد: بیشترین نوع مواد مخدر مصرفی تایباد، به ترتیب تریاک ، هروئین فشرده ، حشیش و شیشه بوده است که مخاطبان عمده آن بین 23 تا 34ساله می باشند.

وی همجواری تایباد را با افغانستان را از معضلات رواج جرم های مواد مخدردر این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: جرم 44 درصد از زندانیان تایباد در ارتباط با مواد مخدر است که باید در این زمینه تلاش شود تا این آمار کاهش یابد.

شهرستان 114هزار نفری تایباد با90 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در فاصله 225کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.