سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمرانی:

می‌توانیم 3 سهمیه المپیکی بگیریم

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان معتقد است که تیم ملی شرایط خوبی دارد و ملی پوشان برای صعود به دسته یک جهانی و کسب 3 سهمیه المپیک تلاش می‌کنند.

پوریا عمرانی بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: امسال سطح لیگ بالاتر از سال گذشته است و مشخص نیست در پایان چه تیمی قهرمان می‌شود، در این دوره از مسابقات خوشبختانه بازیکنان خارجی خوبی هم حضور دارند.
تیم شهرداری تبریز با 2 بازیکن چینی، پتروشیمی با یک بازیکن خارجی و رعد هم با یک بازیکن کره‌ای امسال در لیگ حضور دارند.
 
عمرانی در خصوص وضعیت تیم باشگاهیش گفت: من در حال  حاضر مشغول گذراندن خدمت سربازی در تیم رعد پدافند هوایی هستم، رعد تیم خوبی است و امکانات مناسبی دارد.
 
ملی پوش کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ریزی‌های انجام شده جهت آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز را مناسب می‌بیند یا خیر عنوان کرد: برنامه‌های خوبی برای ملی پوشان درنظر گرفته شده است.
 
عمرانی در خصوص آمادگی خودش هم گفت: در تمرینات از آمادگی خودم رضایت دارم و  مطمئن هستم اگر به همین صورت تمرین کنم می‌توانم نتیجه بگیرم.
 
وی در ادامه از اهداف تیم ملی در مسابقات جهانی مالزی این چنین گفت: ما امیدواریم که بتوانیم به دسته یک جهانی صعود کنیم.
 
عمرانی در خصوص سهمیه المپیک پینگ پنگ بازان این گونه پیش بینی کرد: فکر می‌کنم بتوانیم برای المپیک 3 سهمیه را کسب کنیم، البته این بستگی به تلاش ما دارد و خود من تمام سعیم این است که به المپیک برسم.
 
وی از کمبودها در راه رسیدن به المپیک هم گفت: کمبودی به آن صورت وجود ندارد، اما باید دید رئیس جدید فدراسیون چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.
 
ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: جا دارد از چند نفر از کسانی که کمک کردند تا کار خروج من برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان انجام شود  تشکر کنم. باران چشمه، صانعی و  حسنی از جمله کسانی بودند که کمک کردند من به عنوان یک بازیکن سرباز بتوانم از کشور خارج شوم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.