سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

افتتاح 19 پروژه عمرانی با 51 میلیارد تومان اعتبار

اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در دهه فجر امسال 19 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد تومان و 2149 واحد مسکن مهر توسط افتتاح می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کرمانشاه؛اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در دهه فجر امسال 19 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد تومان و 2149 واحد مسکن مهر توسط افتتاح می‌کند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ضمن اظهارات فوق، گفت: در دهه فجر قطعه دوم و سوم بزرگراه کربلا به طول 15 کیلومتر،107 کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی و همچنین 31 کیلومتر احداث و بهسازی آسفالت راه‌های روستایی با ارزش بالغ بر43 میلیارد و 800 میلیون تومان در حوزه راه در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

عبدالله بهادری اذعان داشت: در حوزه فنی و اجرایی هم بهره برداری و افتتاح چهار پروژه شامل ساختمان هلال احمر شهرستانهای کنگاور و سنقر و  همچنین ساختمان فنی و حرفه‌ای شهرستانهای هرسین و سنقر را خواهیم داشت.

وی افزود: هزینه این چهار پروژه، هفت میلیارد و 737 میلیون تومان است.

بهادری اظهار کرد: با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع و اتمام پروژه‌های مسکن مهر، در دهه فجر امسال شاهد افتتاح 2149واحد مسکن مهر در استان خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: از این تعداد واحد مسکن مهر،1786 واحد در قالب تعاونی،183 واحد به صورت خودمالکی و 180 واحد بصورت سه جانبه احداث شده است.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.