سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاطره‌بازی‌هایی که در میان بی‌برنامگی‌ها، کمرنگ شد

کنسرت شب گذشته مانی رهنما و مخاطبانش، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش نرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنسرت «یادمان بابک بیات» با اجرای مانی رهنما، با حواشی بسیار و حضور گسترده هنرمندان و هواداران مانی رهنما در تالار وحدت برگزار شد.

مراسم با تاخیر و بی‌نظمی‌هایی که به خاطر تعدد مهمان‌های دعوت شده بوجود آمده بود، آغاز شد و گروه موسیقی با سازهای آفریقایی به روی صحنه آمدند و به رهبری علیرضا شمس اسکندری قطعه بی‌کلامی را نواختند.

پس از آن مانی رهنما با اولین زمزمه‌های خود به روی صحنه آمد و پس از اتمام قطعه چند تن از هنرمندان دعوت شده را معرفی و صحنه را ترک کرد. گروه موسیقی به اجرای قطعه‌ بی‌کلام دیگری پرداختند و رهنما قطعه «پرنده» را که برای مخاطبان دهه هشتاد موسیقی خاطرات بسیاری را رقم زده بود، اجرا کرد و حضار داخل سالن را به همراهی خود واداشت.

سپس رهنما با تشکرهای مخصوص از حامی مالی برنامه، طراح لباس نوازندگان و همچنین معرفی چند تن دیگر مهمانان، قطعه‌ای که مربوط به تیتراژ سریال «پروانه» بود را اجرا کرد و البته برخی لحظات وی از ریتم خارج می‌شد؛ اما در نهایت قطعه را به سرانجام رساند.

در میانه‌های کنسرت بی‌نظمی‌هایی که در برنامه به دلیل ترافیک برنامه‌ها در شب اجرا به‌وجود آمده بود و همچنین پخش طولانی مدت کلیپ شرکت‌های حامی مالی کنسرت  باعث شد، زمان از دست رفته کنسرت بیشتر شود و در نهایت اعتراض برخی هواداران با فریاد قطعات دلخواهشان روبرو شد.

سپس رهنما که تشویش در وجودش مشهود بود، با خواندن قطعات بعدی با کمترین فاصله ممکن سعی در جبران زمان از دست رفته داشت و چند قطعه از آلبوم جدید مانند «با خودم می‌رفتم» و «مزرعه» را که به پدر و مادر خود تقدیم کرد، به روی صحنه برد.

گفتنی است؛ مهمانان این مراسم محمدرضا فروتن، ایرج نوذری، بیژن امکانیان، محمدرضا چراغعلی، شبنم مقدمی، رضا تاجبخش، بابک صحرایی، صبا راد، سهراب پاکزاد و خانواده بابک بیات بودند که معرفی آن‌ها، پخش کلیپ‌ حامیان مالی، برخی مشکلات صدا و همچنین سردرگمی گروه نوازندگان، 28 دی ماه را برای مخاطبان موسیقی در تالار وحدت سپری کرد.




انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.