سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

راه‌اندازی اولین بیمارستان صحرایی با رویکرد آموزش بهداشت

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی اولین بیمارستان صحرایی با رویکرد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در بویراحمد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛کمیته بهداشت بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه سید هوشنگ رحیمیان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌ها خدمات ارزنده بهداشتی و درمانی به مناطق محروم ارائه کرده است،گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم و اعزام کاروان بهداشتی و درمانی و آموزشی  خدمات مختلف و متعددی به جامعه هدف ارائه شده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری تمامی دستگاه‌های عضو کارگروه بسیج جامعه پزشکی اذعان کرد: امیدواریم با تعامل و همراهی شاهد رفع محرومیت‌‌های بهداشتی و درمانی در سطح استان باشیم.

این مسئول در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با رویکرد بهداشتی عنوان کرد و گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته و ابراز خرسندی مسئولان کشوری از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در استان بر آن شدیم تا راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با رویکرد جدید با محوریت آموزش بهداشت و ارتقای سلامت را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در برگزاری بیمارستان صحرایی موفق عمل کرده است، گفت: طبق مکاتبات صورت گرفته با بسیج جامعه پزشکی کشور مقرر شد بیمارستان صحرایی با محوریت بهداشت در استان برگزار شود.

رحیمیان با بیان اینکه تاکنون بیمارستان صحرایی با رویکرد درمانی را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردیم، گفت: برنامه داریم بیمارستان صحرایی با رویکرد بهداشتی را به صورت پایلوت در شهرستان بویراحمد اجرا کنیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری خوب تمامی ارگان‌ها در برگزاری بیمارستان‌های صحرایی و اعزام کاروان‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم اذعان کرد: امیدواریم دستگاه‌ها در راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با رویکرد بهداشت همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.