سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

دفاتر پیشخوان دولت در کهگیلویه وبویراحمد به 30 دفتر افزایش می یابد

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارائه خدمات بیشتر در راستای صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه تا پایان سال جاری تعداد دفاتر پیشخوان از 18 دفتر به 30 دفتر افزایش خواهد یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید محمد علی تقوی  توسعه دفاتر پیشخوان را یکی از اولویت های ثبت احوال ذکر کرد و افزود: این دفاتر با اولویت بندی در سطح شهرستانهای استان راه اندازی می شوند.

وی اظهارکرد: این موسسات با هدف توسعه خدمات دولت الکترونیک و واگذاری امور به بخش خصوصی راه اندازی و خدمات متعددی برای این دفاتر پیشخوان تعریف شده است.

تقوی مزایای دفاتر پیشخوان را شتاب بخشی در ارایه خدمات هویتی به مردم، مشتری مداری و ایجاد تسهیلات مطلوبتر، جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری،کاهش هزینه ها، عملیاتی شدن اهداف دولت در برنامه های پنج ساله توسعه و نظارت بهتر دستگاه های دولتی در اجرای خدمات رسانی به مردم توسط بخش خصوصی اعلام کرد.

وی عنوان کرد: تاکنون برای 52 هزار نفر کارت ملی هوشمندو شناسنامه مکانیزه برای نیمی از جمعیت 700 هزار نفری واجد شرایط استان که به سن قانونی رسیده اند، صادر شد.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.