سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

درخشش مربیان کرمانشاهی در هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی

با اعلام رای هیات داوران، نام دو مربی قصه گوی کرمانشاهی در میان راه یافتگان به مرحله ی پایانی هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی به چشم می خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل کانون استان کرمانشاه گفت: در بخش «رقابتی» 20 قصه‌گوی انتخاب شده به قصه‌گویی در روزهای برپایی جشنواره می‌پردازند و به صورت حضوری داوری می‌شوند و رتبه‌های اول تا سوم جوایز ویژه جشنواره را به دست خواهند آورد.

«رضا موزونی»، گفت: در بخش «غیررقابتی (تقدیری)» نیز 10 قصه‌گوی منتخب در جشنواره حضور می‌یابند و ضمن بهره‌گیری از فرصت‌های ترویجی و علمی جشنواره، در اماکن فرهنگی سطح شهر تهران قصه‌گویی خواهند کرد


وی همچنین گفت: چهار قصه‌گوی برگزیده‌ی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) نیز به جشنواره دعوت خواهند شد و با بیان قصه‌های آموزنده از این امام، زمینه‌ساز ترویج فرهنگ‌ رضوی خواهند شد

«وحید خسروی»،مربی سیار روستایی و «اعظم کرمی»، مربی فرهنگی مرکز شماره 2 کرمانشاه، دو مربی قصه گوی کرمانشاهی هستند که به مرحله ی پایانی هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافته اند.

در این دوره از جشنواره، در مجموع 34 قصه‌گو که شامل 4 قصه‌گو از مربیان سیار روستایی کانون، 5 قصه‌گوی آزاد، 8 قصه‌گوی جشنواره‌های پیشین قصه‌گویی‌، 4 قصه‌گوی رضوی و 13 قصه‌گوی دیگر حضور خواهند یافت.در این دوره از جشنواره 3800 قصه‌گوی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و 1624 قصه‌گوی کانونی در اقصی نقاط کشور به اجرا در آمد.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 27 تا 30 بهمن با حضور قصه‌گویان ایرانی و خارجی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.