سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

همکاری مردم با پلیس در کاهش جرائم موثر است

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان مشاركت مردم را در كاهش جرائم موثر خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زنجان ؛ سرهنگ مراد جعفري در مراسم صبحگاه ستادي فرماندهي انتظامي استان زنجان طي سخناني از کليه کارکنان خواست با رعايت انضباط ظاهري و معنوي ، احساس مسئوليت در ماموريت هاي محوله و همچنين برخورد اسلامي و در خور شان پليس ايران اسلامي ، الگويي مناسب براي آحاد مردم باشند .

وی با بيان اينکه کار پليس با نظم و انضباط معنا پيدا مي کند ، افزود : ماموريتي که بر اساس نظم و انضباط طراحي و برنامه ريزي نگردد ، توفيقي نخواهد داشت و اقتدار پليس را کاهش مي دهد .

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان ادامه داد: بايد احترام به مردم و رعايت حقوق شهروندي را در سرلوحه كارهايمان قرار داده و با مردم با متانت و خوشرويي رفتار كنيم تا مردم از ما راضي باشند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه افزايش احساس امنيت در جامعه بستگي به اقتدار و آمادگي پليس دارد، افزود كار پليس با نظم و انضباط معنا پيدا مي كند.

سرهنگ جعفري در ادامه با اشاره به رعايت نظم و انضباط در ميان کارکنان، بيان کرد: رعايت نظم و انضباط از سوي تمامي کارکنان لازم و ضروري است و فرماندهان واحدها نيز بايد نسبت به رعايت موضوع انضباط در حوزه کاري خود پيشقدم باشند و سپس اجراي دقيق اين مهم را از زير مجموعه خود نيز بخواهند.

وي گفت:رعايت انضباط به خصوص انضباط ظاهري مهم‌ترين مشخصه پليس شايسته است و پليس در كنار تلاش شبانه ‌روزي براي خدمت رساني مطلوب در جامعه، بايد داراي انضباط معنوي و ظاهري باشد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان مشاركت مردم را در كاهش جرائم موثر خواند و اظهار کرد:تجربه نشان داده كه هر جا مردم با پليس همكاري داشتند طرح ها و ماموريت ها با موفقيت بيشتري اجرا شده است.

سرهنگ جعفري در پايان آراستگي به فضايل معنوي، اخلاق حسنه و مردم داري را از ضروريات ماموريتي نيروي انتظامي عنوان كرد و افزود: موفقيت ناجا در سنگر تامين نظم و امنيت جامعه و ارتقاي آرامش عمومي، ريشه در عزت نفس، ولايت پذيري و اخلاص كاركنان آن دارد كه بازتاب آن را مي توان در كسب رضايتمندي مردم مشاهده كرد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: همکاری ، پلیس ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.