سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطف اله نسب:

نباید توقع ها را بالا ببریم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: با وجود مشکلات مالی و زمام کمی که داریم، فکر می‌کنم می توانیم 2 سهمیه المپیک را بگیریم.

جمیل لطف اله نسب،‌ در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که آیا در دوره فدراسیون قطبی برنامه ریزی‌های خوبی برای اردوهای تیم ملی شده است یا خیر اظهار داشت: خوشبختانه از قبل اردوهای مجارستان و آلمان برنامه ریزی شده بود اما ما حالا مشکلاتی نظیر مسائل مالی و کمبود زمان برای آماده سازی داریم، مشکلات است که  من به شخصه معتقدم علت آنها به انتخابات دیر هنگام و دیگر صادر شدن حکم رئیس جدید باز می گردد اگر همه این اتفاقات زودتر رخ می داد ما حالا شرایط بهتری داشتیم.
 
لطف اله نسب در خصوص وضعیت بازیکنانش گفت:بازیکنان ما بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای هستند و رنکینگ جهانی دارند. نوشاد عالمیان زمانی در رتبه چهلم جهان قرار داشت ولی نوشادی که من حالا تحویل گرفتم در جایگاه 127 جهان قرار دارد برادرش نیما در جایگاه 116 جهان و افشین نوروزی در جایگاه 219 قرار دارد و بقیه بازیکنان هم در نیمه بالا رتبه 400 قرار دارند همین موضوع کار ما را سخت می کند و ما باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا رتبه بازیکنان را به زیر 100 برسانیم این مسئله احتیاج دارد که اردوهای شبانه روزی داشته باشیم و مانند سایر تیم‌های جهانی تلاش کنیم تا جایگاهی که می خواهیم برسیم.
 
متاسفانه در فدراسیون گذشته اردوها به آن شکل مورد نظر نبوده است و همین مسئله به مشکلات ما افزوده است اما امیدواریم بتوانیم موفق شویم.
 
وی در ادامه در خصوص کمبودها هم گفت: نباید زمان را از دست بدهیم باید تلاش کنیم تا مشکلات را حل کنیم و به هر صورت تمرینات خوبی را برگزار کنیم تا بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم.
 
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در خصوص افت نوشاد عالمیان در سال های اخیر و مصدومیت‌های ادامه داروی که باعث دوری این بازیکن از مسابقات انتخابی تیم ملی و تور جهانی مجارستان و آلمان شد اظهار داشت:نوشاد در حال درمان و فیزیوتراپی است به هر صورت نوشاد بازیکنی است که پتانسیل آن را دارد تا برای بازیکنان بزرگ مشکل ایجاد کند و در مقابلشان پیروز شود ولی مسئله ای که در حال حاضر نوشاد را به خود درگیر کرده است تاهل وی است، ایجاد تاهل مشکلات خود را دارد ولی باید در مقابل آن حرفه ای عمل کرد که ضرری به بازیکن وارد نشود به هر حال خروج از زندگی مجردی و ورود به زندگی متاهلی مشکلاتی را ایجاد می کند ولی این موضوع که با این مشکل چگونه برخورد شود شم،حرفه ای و خلق و خوی ورزشکار را آشکار می کند.
 
لطف اله نسب در ادامه و در خصوص همکاری باشگاه‌های کشور و سازمان لیگ با تیم ملی عنوان کرد: ما با باشگاه‌ها مشکلی نداریم و تاکنون مسئله ای هم نداشتیم ولی قطعا تیم ملی در اولویت است و اگر مشکلی هم پیش بیاید باید تعامل وجود داشته باشد تا مشکلات حل شود.
 
وی در خصوص شانس تیم ملی مردان در مسابقات جهانی مالزی گفت:خوشبختانه قرعه کشی انجام شده و ما حریفانمان را شناخته ایم.
 
برزیلی که در گروه ما حضور دارد دارای دو بازیکن زیر رتبه 100 جهانی و دو بازیکن در جایگاه‌های 123 و 124 جهانی است و به همین دلیل این تیم را تبدیل به تیم قدرتمندی کرده است وبا توجه به این مسئله که المپیک 2016 هم در خاک همین کشور برگزار می شود سعی میکنند که آماده باشند و عملکرد مثبتی داشته باشند امیدوارم که بتوانیم در مقابل برزیل موفق باشیم به هر صورت اگر تیم ما به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند شرایط راحت تری در مراحل بعد خواهد داشت.
 
وی در ادامه افزود:بلژیک دیگر رقیب ما هم تیم خوبی است و صاحب دو بازیکن در رتبه های 109 و 163 جهانی است و بقیه آنها بالای 170 جهانی هستند به همین دلیل می توانیم در مقابلشان پیروز باشیم.
 
دیگر رقیبان ما هلند با بازیکنان صاحب رتبه 280 به بالا، تایلند بازیکنان بالای 250 هستندو کانادا هم که در گروه ما قرار دارد تنها یک بازیکن زیر رتبه 100 جهانی را دارد که البته چینی و نمی تواند در مسابقات شرکت کند بقیه کانادایی هم که بالای 170 هستند، ما با توجه به رنکینگ‌هایی که وجوددارد می توانیم تایلند و کانادا را به راحتی ببریم و در بقیه رقابت‌ها هم باید ببینیم شرایط مسابقات چگونه است.
 
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در انتها در خصوص تعداد احتمالی سهمیه المپیکیان گفت: توان آن را داریم که دو سهمیه بگیریم و امیدوارم که بتوانیم، اما نباید توقع‌ها را بالا برد به هر حال ورزشکاران هم انسان هستند و ممکن است تحت تاثیر عوامل انسانی قرار بگیرند اما باید سعی کنیم که موفق باشیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.