سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

تامین اعتبار پروژه ساخت ترمینال فرودگاه ایرانشهر

عملیات ساخت ترمینال مسافری فرودگاه ایرانشهر از مهرماه امسال آغاز شده و با جذب اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آن تا یک سال آینده آماده خدمات دهی به مردم شهرستان ایرانشهر خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ فرماندار ایرانشهر گفت: امسال 110 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه های کشور برای ساخت ترمینال فرودگاه این شهرستان اختصاص یافت.

نبی بخش داوودی در حاشیه بازدید از روند ساخت ترمینال مسافری فرودگاه ایرانشهر افزود : عملیات ساخت این ترمینال که از مهر امسال آغاز شده است بر اساس قرارداد با پیمانکار تا 15ماه دیگر تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ساخت ترمینال مسافری فرودگاه ایرانشهر تاکنون 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.خاطرنشان کرد : پیمانکار این طرح تعهد کرده در نیمه نخست سال 96 آن را تحویل دهد.

داوودی عنوان کرد: این فرودگاه جزو معدود فرودگاههای کشور به حساب می آید که در آن آنتن رادار فضایی نیز نصب است.

وی تصریح کرد: ایرانشهر در قلب بلوچستان در جنوب شرق ایران واقع شده و یکی از مناطق دانشگاهی استان است که توسعه و تجهیز فرودگاه آن باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس فرودگاه ایرانشهر نیز با بیان اینکه به دلیل انجام شدن تعهدات پیمانکار قبلی این طرح دو سال متوقف شده بود گفت: با معرفی پیمانکار جدید عملیات ساخت ترمینال مسافری فرودگاه شامل سرسرا، محوطه سازی و ساختمان موتورخانه و تاسیسات از سه ماه قبل آغاز شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.