سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تایید صلاحیت ۱۵۵ داوطلب نمایندگی در همدان

از مجموع 296داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی صلاحیت 155 داوطلب توسط هيئت دولت تایید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حوزه همدان و فامنین با 83داوطلب، بیشترین آمار ثبت نام‌کنندگان انتخابات در استان را دارا میباشد که بعد از بررسی صلاحیت‌ها 40نفر تاييد، 19نفر رد صلاحيت، 20 نفر عدم احرازصلاحيت و 4 نفر انصرافی راشامل میشود.


همچنین در حوزه ملایرتعداد ثبت نام کنندگان به 72نفر رسید،که از این تعداد 35 نفر تاييد، 19 نفر رد صلاحيت، 17 نفر عدم احراز صلاحيت و يك نفر از رقابت در انتخابات انصراف داد.

در حوزه بهار و کبود راهنگ با  ثبت نام ۳۹داوطلب، صلاحیت 30 نفر تاييد شد،همچنین 2 نفر رد صلاحيت،6 نفر عدم احراز صلاحيت و يك نفر انصرافی از دور انتخابات را به همراه داشت.

21داوطلب نیز از حوزه اسدآباد برای حضور در خانه ملت ثبت نام کرده بودند، که 12 نفر تاييد، 2 نفر رد صلاحيت و 6 نفر عدم احراز صلاحيت آنان تایید شد.

در حوزه تویسرکان از بین ۲۷داوطلب، 13 نفر تاييد شدند، همچنین 4 نفر رد صلاحيت، 8 نفر عدم احراز صلاحيت و 2 نفر از حضور در انتخابات انصراف دادند.

در حوزه نهاوند از مجموع 29داوطلب، 18 نفر تاييد، 5 نفر رد صلاحيت و 6 نفر عدم احرازصلاحيت شدند.

کمترین آمار تایید شدگان نیز مربوط به حوزه رزن است که از بین 26نفر، 7 نفر تاييد، 9 نفر رد صلاحيت، 9 نفر عدم احراز صلاحيت و يك نفر انصرافی بود.

 در مجموع ۵۲ درصد از داوطلبان نمایندگی تایید صلاحیت شده، ۴۵ درصد رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت و سه درصد انصراف دادند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.