سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

برگزاری همایش آموزش پیشگیری از اعتیاد

رئیس کمیته امداد چرام از برگزاری همایش آموزش راه‌های پیشگیری از اعتیاد جهت 100 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علی‌حسن مظاهری از برگزاری همایش آموزش راه‌های پیشگیری از اعتیاد جهت 100 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: همایش آموزش راه‌های پیشگیری از اعتیاد با حضور 100 نفر از مددجویان در شهرستان برگزار شد.

وی، افزود: این همایش به منظور آموزش خانواده های تحت حمایت از اثرات مخرب اعتیاد، انواع مواد مخدر و اثرات آنها و همچنین نقش اولیاء در جلوگیری از اعتیاد فرزندان با حضور مددجویان و با همکاری فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان برگزار شد.

مظاهری با اشاره به مفهوم خانواده، عنوان داشت: خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی یک جامعه در صورت سلامت فکری می‌تواند اسباب تحول شگرفی در جامعه شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت تشکیل خانواده، مهم‌ترین هدف تشکیل خانواده را تربیت فرزندان صالح در جامعه دانست و گفت: حال که تربیت فرزندان صالح تا این اندازه اهمیت دارد باید متوجه باشیم تا فرزندانمان در بلای خانمان‌سوز اعتیاد گرفتار نشوند.

وی، تصریح کرد: خانواده‌ها می‌توانند فرهنگ کار را در بین فرزندان خود از همان دوران طفولیت نهادینه کنند تا در بزرگی و سن جوانی فرزندان بتوانند با کسب و کار و درآمدزایی به استقلال و توانمندی برسند.

رئیس کمیته امداد شهرستان چرام در ادامه از همکاری بسیار خوب ناحیه انتظامی شهرستان در کنترل مسائل اجتماعی از جمله اعتیاد و جلوگیری از نزاع‌های محلی و دسته جمعی، تقدیر و تشکر کرد

انتهای پیام /گ
برچسب ها: همایش ، پیشگیری ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.