سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه استان لرستان

ستاد انتخابات استان لرستان نتایج برسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در 7 حوزه انتخابیه استان لرستان را اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و دوره چگنی  از 87 داوطلب، صلاحیت 50 نفر تایید و صلاحیت 32 نفر رد شده است و 5 نفر هم انصرف خود را اعلام کرده اند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه بروجرد نیز نیز از 58 داوطلب، صلاحیت 25 نفر  تایید و صلاحیت 30 نفر رد و صلاحیت 3 نفر نیز احراز نشده است. یک نفر هم که در این حوزه انتخابیه انصراف داده است، در حوزه انتخابیه پلدختر نیز از 13 داوطلب، صلاحیت 7 نفر تایید و صلاحیت 6 نفر یا رد شده و یا صلاحیت آنها احراز نشده است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: در حوزه انتخابیه دورود و ازنا نیز از 47 داوطلب، صلاحیت 16 نفر تایید و صلاحیت 18 نفر رد شده است و نیز صلاحیت 10 نفر احراز نشده است. در این حوزه انتخابیه 2 نفر هم انصراف داده اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه الیگودرز نیز از 18 داوطلب، صلاحیت 12 نفر تایید و صلاحیت 4 نفر رد شده است . هیات نظارت صلاحیت یکنفر را نیز احراز نکرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله هم از 36 داوطلب، صلاحیت 16 نفر در   هیات  نظارت تایید و صلاحیت 11 نفر هم رد شده و صلاحیت 9 نفر هم احراز نشده است.

 وی افزود: در حوزه انتخابیه کوهدشت نیز از 47 داوطلب، صلاحیت 23 نفر در هیات نظارت به تایید رسیده و صلاحیت 24 نفر ید یا احراز نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان اضافه کرد: در مجموع از 307 داوطلب نمایندگی لرستلان در مجلس شورای اسلامی 10 نفر انصراف داده اند و از 297 نفر باقیمانده 148 نفر رد صلاحیت و 149 نفر تایید صلاحیت شده اند که نیمی از داوطلبان را شامل می شود.

استان لرستان با جمعیت یک میلیون و 750 هزار نفر در مجلس شورای اسلامی 9 کرسی نمایندگی دارد.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.