سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار با رئیس مجلس لوکزامبورگ

ظریف: امیدواریم برداشتن تحریم‌ها به طور دقیق جنبه عملی بگیرد

وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس مجلس لوگزامبورگ دیدار کرد

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "دی بارتو لو مئو " رئیس مجلس لوگزامبورگ که در راس هیاتی به جمهوری اسلامی ایران سفر نموده است ،  با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو نمود.
 
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به اجرائی شدن برجام ، ابراز امیدواری نمود: موضوع برداشتن تحریمها  بطور دقیق جنبه عملی به خود بگیرد.
 
 ظریف با اشاره به روابط دو کشور در حوزه های دو جانبه و همکاریهای منطقه ای بر لزوم تعمیق این مناسبات تاکید نمود و خواستار همکاری دو کشور در پروژهای مشترک گردید.
 
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح نمود: بحران سوریه تنها از طریق سیاسی و مسالمت آمیز قابل حل و فصل می باشد و جمهوری اسلامی ایران بر خلاف دیگران نمی خواهد کشورهائی که قادر به کمک برای حل مسالمت آمیز این موضوع هستند از روند صلح سوریه کنار گذاشته شوند.
 
« دی بارتو لو مئو » رئیس مجلس لوگزامبورگ نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران ،روابط خوب دو کشور در همه حوزه ها را خواستار شد . وی اضافه کرد: فرصتهای جدیدی برای همکاریها در زمینه  های مالی و اقتصادی بین دو کشور فراهم شده است. وی تصریح کرد: منافع مشترک دو کشور با همکاری در عرصه های جدید تامین خواهد  شد.
 
رئیس مجلس لوگزامبورگ همچنین جنبه های انسانی و کمکهای انساندوستانه در خصوص بحرانهای کنونی منطقه را مورد تبادل نظر قرار داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، دیدار ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.