سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار صفوی در جمع خبرنگاران:

تأسیس پایگاه‌های جدید در مرز عربستان برای آموزش تکفیری‎ها

مشاور و دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پایگاه‌های جدیدی برای آموزش تروریست‌های تکفیری در مرز عربستان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید یحیی رحیم‌ صفوی مشاور و دستیار فرمانده معظم کل قوا در جمع خبرنگاران گفت: آمریکایی‌ها طی 14 سال گذشته یعنی درست از واقعه 11 سپتامبر حضور خود در عراق و افغانستان را آغاز و دوران جدیدی از جنگ علیه کشورهای اسلامی را با کمک رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

وی ادامه داد: این راهبرد در 5 سال گذشته با شکست‌هایی که آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان متحمل شدند، به جنگ نیابتی تبدیل شد که بازیگر اصلی آن آمریکا و نقش دوم آن رژیم صهیونیستی بود که با همکاری آل سعود، قطر، ترکیه و اردن صورت گرفت.

سردار صفوی اضافه کرد: در این جنگ عربستان سعودی و قطر پشتیبان مالی، کشورهای اروپایی پشتیبانی تسلیحاتی و ترکیه و اردن پشتیبانی در زمینه آموزش را بر عهده دارد. تا جایی که امروز خبرهایی مبنی بر تاسیس پایگاه‌های جدید به منظور آموزش تکفیری‌ها در مرز عربستان به گوش می رسد.

مشاور و دستیار فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: امروز مردم سوریه 250 هزار کشته و ارتش این کشور 12 هزار کشته داده است. مردم عراق و سوریه 9 میلیون آواره دارند که در داخل و خارج این کشورها هستند. هم اکنون بسیج و ارتش مردمی سوریه مواضع تروریست‌ها را یکی پس از دیگری تسخیر می‌کنند. ائتلاف ایران،‌ عراق،‌ روسیه، سوریه و حزب‌الله لبنان یک ائتلاف موفق است که پیروزمندانه عمل می‌کند این در حالی است که ائتلاف آمریکایی عربی از پیش باخته است و زمین را از دست می دهد.

 سردار صفوی خاطرنشان کرد: اینکه در معادلات سیاسی چه نتیجه‌ای حاصل شود مشخص نیست اما در زمینه نظامی ارتش و حشدالشعبی عملیات‌های موفقی را انجام دادند و ما می‌بینیم ائتلاف آمریکایی نه تنها با داعش برخورد نمی‌کند بلکه آنها را از مهلکه فراری‌ می‌دهد. امیدواریم با حمایت ملت‌های عراق، سوریه و حمایت مستشاری جمهوری اسلامی ایران مقاومت به پیروزی برسد و من محور مقاومت را پیروز این میدان می بینم.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: فرمانده ، کل قوا ، پایگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.