سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لومئو: برجام ثابت کرد گفت‌وگو پیروز است

رئیس مجلس لوکزامبورگ گفت: آنچه دیروز درباره مذاکرات هسته‎ای ایران اتفاق افتاد به همگان ثابت کرد که گفتگو پیروز است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مارس‌ دی بارتو لومئو رئیس مجلس لوکزامبورگ در دیدار با علی‌اکبر ولایتی که امروز بعد از ظهر در مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد،‌ با بیان اینکه هیچ یک از طرف‌ها خواهان ادامه وضعیت اسف‌بار امروز در منطقه نیستند، اظهارداشت: این یک جنایت علیه بشریت است و همه باید در مقابل تروریست بایستیم.

وی خطاب به ولایتی با اشاره به تبدیل شدن جهان به دهکده جهانی،‌ ادامه داد: همه جوامع درگیر این فاجعه هستند و بنده با نظرات جناب عالی موافق هستم زیرا مردم سوریه، افغانستان، یمن و عراق دچار رنج هستند و همه باید برای پایان دادن به این رنج تلاش کنیم.

رئیس مجلس لوکزامبورگ با اشاره به نتیجه رسیدن توافق ایران با کشورهای گروه 5+1 گفت: آنچه دیروز درباره مذاکرات هسته‎ای ایران اتفاق افتاد به همگان ثابت کرد که گفتگو پیروز است. 

مارس‌ دی بارتو لومئو با اشاره به اینکه کشور ما در زمان دشوار روابط خوبی با ایران داشته است، گفت: همکاری با یکدیگر بهتر از گوشه‌نشینی است و ملاقات با مقامات ایران در چنین لحظاتی برای ما بسیار ارزشمند است.

رئیس مجلس لوکزامبورگ در ادامه افزود: افرادی که به گفتگو و همکاری اعتقاد دارند به مخالفان گفتگو نشان دادند موفقیت امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه امکان ورود تندروها به کشور ما وجود دارد، خاطر نشان کرد: ما بصورت مستقیم هدف تروریسم قرار گرفته‌ایم و پناه‌جویان از چالش‌های مهم ما هستند البته ایران یکی از بازیگران مهم است اما به تنهایی می تواند موفق شود و تمامی بازیگران منطقه برای مبارزه با تروریسم باید حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، تروریسم ، مبارزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.