سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

صلاحیت 105 داوطلب نمایندگی مجلس از سیستان و بلوچستان تائید شد

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان سیستان و بلوچستان گفت: صلاحیت 105 داوطلب نمایندگی مجلس از استان سیستان و بلوچستان تائید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان؛ سید اسماعیل مجلسی افزود : از 88 داوطلب رد صلاحیت شده استان سیستان و بلوچستان، 70 درصد آنها افرادی هستند که 2 الی 4 بار در دوره‌های قبلی مجلس رد صلاحیت شده بودند

مجلسی با اشاره به اینکه اعتراض حق قانونی کاندیداها است، گفت: این افراد از امروز (27 دی‌ماه 94 ) بمدت 3 روز می‌توانند اعتراض خویش را به دفاتر شورای نگهبان تقدیم نمایند و خادمان ملت در شورای نگهبان بر اساس وظیفه و قانون آن را بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: سایت‌های مجازی سعی در فضاسازی انتخابات نکنند تا حرمت افراد در این میان حفظ و راه قانونی آن سپری گردد چرا که هیئت نظارت با سرعت و دقت و درکمال صداقت نسبت به شکایات رسیدگی می‌کند.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 3 نفر از کاندیداهای دوره کنونی مجلس از استان سیستان و بلوچستان رد صلاحیت شده‌اند، افزود: درحوزه انتخابی زاهدان 98 داوطلب از هیئت اجرایی به هیئت نظارت معرفی شده‌اند که تعداد 35 نفر تایید صلاحیت، 38 نفر رد صلاحیت و 25 نفر عدم احراز صلاحیت شده‌اند.

وی گفت: از 35 نفر معرفی شده هیئت اجرایی در شهرستان زابل 20 نفر تایید، 8 نفر عدم احراز و 7 نفر رد صلاحیت شدند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.