سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

شبکه پایاب سد خداآفرین بیش از 20 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیر امور آب مغان گفت: با بررسی‌های کارشناسان و مشاوران بیش از 20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سدهای خداآفرین و قیز قلعه‌سی با احداث شبکه‌های پایاب آب نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین شهبازی افزود: ارزش سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای احداث سدهای خداآفرین و قیز قلعه‌سی، کانال‌های اصلی و ایستگاه‌های پمپاژ به همراه شبکه‌های اصلی و فرعی تاکنون بیش از 6 هزار و 500 میلیارد ریال بوده است.

وی با یادآوری اینکه این پروژه به عنوان بزرگترین شبکه آبیاری تحت فشار کشور به سرمایه‌گذاری‌های کلانی نیاز دارد، گفت: 20 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید در این حوزه می‌تواند فرصت اشتغال و کارآفرینی جدیدی را فراهم کند.

شهبازی افزود: قطعاً در کنار این سرمایه‌گذاری‌ها و فرصت‌های به وجود آمده در ارتقاء تولید محصولات متنوع کشاورزی، صیانت از محیط زیست را نیز می‌توان به عنوان یک مزیت مشهود به این ظرفیت اضافه کرد.

وی احداث و توسعه شبکه‌های جدید و مدرن آبیاری را در افزایش تولید محصولات و ارتقاء بهره‌وری‌ها یادآور شد و بیان کرد: مشارکت بین بهره‌برداران و همراهی‌ها و همکاری‌ها شرط اصلی بهره‌برداری مطلوب از سیستم‌های نوین به کار گرفته شده است که در قالب مجموعه پروژه‌های جدید اجرایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.