سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی‌زاده هاشمی در نطق میان دستور:

مجلس مراقب فراز و نشیب‌های دشمن زیاده‌خواه باشد/از "برجام" استفاده تبلیغاتی نشود

نماینده مشهد و کلات بر ضرورت نظارت بر نحوه اجرای برجام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در نطق امروز صحن علنی مجلس گفت: اکنون پس از سالها مبارزه و ایستادگی غیورانه ملت ایران برای رشد و استقرار جامعه‌ توحیدی در یکی دیگر از عرصه‌های مبارزه دشمن مکار مجبور به عقب‌نشینی شد و بار دیگر مقابل عظمت اسلام و این ملت انقلابی تعظیم نمود و این امر تحقق بار دیگر وعده الهی است.

نماینده مشهد و کلات ضمن سپاسگزاری از همه دست‌اندرکارانی که در این ایام دچار زحمات فراوانی شدند، تیم مذاکره ‌کننده هسته‌ای، شورای عالی امنیت ملی، کمیسیون برجام مجلس اظهار داشت: سپاس بزرگ خویش را نثار رهبری می‌نمایم که در این دنیای پرطوفان کشتی ایران و انقلاب را به جلو می‌برد و چنین سعادتی را نصیب کشور و جهان اسلام می‌نماید.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به عنوان قوه نظارتی نظام اسلام باید بر نحوه اجرای برجام مراقبت نماید، تصریح کرد: این قوه باید بر فراز و نشیب‌های دشمن مکار و زیاده‌خواه مراقبت نماید تا مبادا منجر به انفعال در مقام اجرا شوند و این ساختار  نیاز به حداقل 25 سال نظارت نیاز دارد و باید مراقب بود تا برجام دریچه‌ای برای زیاده‌خواهی‌های جدید دشمنان و نفوذ استحاله و گفت‌وگوی بدون مجوز نشود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه هدف دشمن پیشبرد نرمالیزه کردن کشورمان با کمک عناصر داخلی همفکر خویش است گفت: استفاده تبلیغاتی از نتایج برجام برای تأثیرگذاری در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با همین هدف صورت می‌پذیرد.

نماینده مشهد و کلات اظهار داشت: متأسفانه در این سال‌ها شاهد مشکلات اقتصادی مردم مشهد و کلات بوده‌ایم به گونه‌ای که طبق آمار رسمی نرخ بیکاری در این شهرها که روزی 7 درصد بوده است این روزها به 15 درصد نزدیک شده است.

قاضی‌زاده گفت: مجموعه‌های اقتصادی بزرگ پدیده مدت‌هاست که دچار مشکل شده است و هیچ اقدام عملی مناسبی در جهت رفع آن برداشته نشده و ده‌ها هزار نفر از آحاد ملت ایران گرفتار آنند و کسی پاسخگو نیست و در این کنار باید مشکلات سپرده‌گذاران و سهامداران موسسات میزان، آرمان،‌پروژه پردیس بان، شرکت تبرک و موسسه ثامن‌الحجج را نیز به آن اضافه کرد.

نماینده مشهد و کلات خاطر نشان کرد: برنامه ششم توسعه که قرار است ریل اجرایی 5 ساله کشور باشد،. امیدوارم در گیر و دار تأخیر دولت و تقدیم لایحه آن به مجلس شورای اسلامی و برگزاری انتخابات پیش رو اتقان و همه‌جانبه بودن برنامه صدمه نبیند و هیأت رئیسه مجلس برای این مسئله چاره‌جویی کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.