سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیمیایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تکذیب حضور در هیات داوران جشنواره فیلم فجر/ آغاز پیش‌تولید «قاتل اهلی»

مسعود کیمیایی حضور در هیات داوران جشنواره فیلم فجر را تکذیب کرد.

مسعود کیمیایی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شایعه حضور در جمع هیات داوران جشنواره سی و چهارم فیلم فجر گفت: این خبر را خواندم اما از طرف حیدری دبیر جشنواره و یا هر کس دیگه‌ای برای داوری دعوت نشدنم و این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: فعلا درگیر کار تولید فیلمم هستم و در حال حاضر فیلمنامه «قاتل اهلی» به بازنویسی نهایی رسیده است و در این ماه پیش تولید را آغاز خواهیم کرد.

کیمیایی در خصوص حضور عزت الله انتظامی در این فیلم عنوان کرد: برای انتظامی دو نقش در نظر گرفتیم که یکی از این نقش‌ها براساس توانایی جسمی و ذهنی این بازیگر انتخاب خواهد شد. همچنین دیگر بازیگران این فیلم نیز به زودی رسانه‌ای خواهد شد.

گفتنی است؛ با اعلام اسامی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر و گروه بندی فیلم در اکران مردمی اخبار داغی درباره انتخاب هیات داوران منتشر شد و اسامی بسیاری از فیلمسازان و بازیگران از جمله شهرام اسدی، ناصر تقوایی، علی نصیریان و مسعود کیمیایی به عنوان هیات داوران منتشر شد اما هریک پس از دیگری این اخبار را تکذیب کردند. ابتدا علی نصیریان این خبر را تکذیب کرد و بعد نوبت به مسعود کیمیایی رسید و حالا باید دید سایر این اسامی هم تکذیب می کنند یا در این جمع حضور دارند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.