سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چشمی: بابت گل نشدن پنالتی شرمنده هستم / تیم چین را دست کم نمی‌گیریم

کاپیتان تیم فوتبال امید گفت: باید بگویم شرمنده همه بازیکنان، کادر فنی و مردم عزیز هستم که نتوانستم ضربه پنالتی را تبدیل به گل کنم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کاپیتان تیم فوتبال امید در خصوص عملکرد این تیم در دو بازی گذشته رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک گفت: تیم ما شروع خوبی در مسابقات داشت و در بازی با تیم سوریه علاوه بر بازی خوبی که انجام دادیم سه امتیاز گرفتیم اما در بازی با قطر اتفاقات و اشتباهات باعث شد که با وجود بازی خوب و موقعیت‌هایی که داشتیم در نتیجه‌گیری موفق نشویم.

چشمی افزود: از ابتدای بازی با قطر مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم از جمله ضربه پنالتی که من هدر دادم و متأسفانه از موقعیت گل‌زنی استفاده نکردیم. قطری‌ها هم موقعیت چندانی نداشته و روی ضد‌حمله و یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.

کاپیتان تیم فوتبال امید اضافه کرد: قبل از بازی سر‌مربی تیم تعیین کرده بود که ضربات پنالتی را من بزنم که متأسفانه بد‌شانس بودم و دروازه‌بان حریف هم با تشخیص واکنش خوبی که نشان داد مانع گل شدن توپ شد. بابت این اتفاق شرمنده بازیکنان، کادر فنی و مردم شدم اما در بازی‌های بعدی این اتفاق را جبران خواهم کرد.

چشمی ادامه داد:‌ اگر پنالتی گل می‌شد،‌ جریان بازی تغییر می‌کرد و با امتیاز از زمین بیرون می‌آمدیم اما به هر حال بازی با قطر تمام شده و خوشبختانه با صحبت‌هایی که کادر‌فنی و مدیر تیم امید انجام دادند بچه‌ها خیلی زود باخت مقابل قطر را فراموش کردند و به لحاظ روحی به شرایط عادی بازگشتند. بچه‌های ما هم‌قسم شده‌اند که تمام تلاش خود را برای شکست دادن تیم چین با یک نتیجه خوب و پر‌گل به کار ببندند.

کاپیتان تیم فوتبال امید در خصوص بازی سوم گروهی مقابل تیم چین گفت: اگر چینی‌ها دو بازی قبل را باخته‌اند اما به هیچ‌وجه آن‌ها را دست کم نمی‌گیریم و قطعا با تمام توان مقابل آن‌ها بازی خواهیم کرد تا با نتیجه خوب و تفاضل گل برنده بازی شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: چشمی ، امید ، پنالتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۶ دی ۱۳۹۴
بدترین گزینه پنالتی چشمی بو