سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام آل هاشم :

نفوذ سیاسی دشمن می تواند پیامد های سنگینی برای کشور و نظام داشته باشد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمنان می‌خواهند با نفوذ در دستگاه های تصمیم گیر دولت و ارکان نظام اختلاف افکنی کنند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، این مطلب را در همایش روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش که صبح امروز در سالن اجتماعات آماد و پشتیبانی این نیرو برگزار شد، گفت.

وی در این مراسم که جمع کثیری از روحانیون نیروی هوایی حضور داشتند به تشریح فضای پسا برجام پرداخت و با بیان این که استکبار و در رأس آن آمریکا در این فضا به دنبال این خواهند بودکه برجام را به ابزاری برای مهار کردن راهبردی جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنند، افزود: ایجاد زیرساخت های نفوذ در کشور به بهانه فضای پسا برجام از دیگر اهداف دشمنان در  این موقعیت است که باید مراقب آن بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپس به تشریح تهدیدات فضای پسا برجام از منظر رهبرفرزانه پرداخت و افزود:از میان راه های نفوذ، نفوذ سیاسی و فرهنگی بسیار خطرناک تر است و تلاش دشمن در این عرصه ها می تواند  پیامد های سنگینی برای کشور و نظام داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با بیان این که دشمنان در بحث نفوذ سیاسی به دنبال این هستند که در دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز نفوذ کنند تصریح کرد: با توجه به این که در آستانه انتخابات قرار داریم باید مراقب این توطئه دشمن، یعنی نفوذ سیاسی باشیم چراکه دشمن درحال فعال کردن شبکه های حامیان غرب در کشور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.