سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری جشنواره "فیلم فجر" در کرمانشاه منوط به تامین اعتبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای دومین سال پیاپی برگزاری جشنواره فیلم فجر منوط به تامین اعتبار شده است، گفت: اتحادیه تهیه کنندگان فیلم‌های جشنواره این بار برای اکران هر فیلم رقم 18 میلیون تومان درخواست شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم رحیمی زنگنه با بیان اینکه کرمانشاه سه سال پیاپی برگزار کننده جشنواره فیلم فجر بوده است، گفت: در دو سال اول برگزاری جشنواره مبلغی از استانها اخذ نشد و بصورت رایگان این جشنواره در تمامی مراکز استانها برگزار شد.

رحیمی زنگنه اظهار کرد: سال گذشته برای اکران هر فیلم در استان رقم 15 میلیون تومان درخواست شد که تنها چهار استان کشور از جمله کرمانشاه توانستند اعتبار لازم را تامین کرده و جشنواره فیلم فجر را برگزار کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته 10 فیلم برای اکران به استان آمد که تامین اعتبار 150 میلیون تومانی آن را استانداری کرمانشاه بر عهده گرفت.

وی اظهار کرد: امسال رقمی که برای اکران هر فیلم درخواست شده 18 میلیون تومان است که در صورت تامین آن می‌توانیم برای چهارمین سال پیاپی برگزار کننده جشنواره فیلم فجر در استان باشیم.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، فجر ، کرمانشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.