سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پرداخت 2 ميليارد هزينه درمان به مددجويان زنجاني

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان زنجان از پرداخت 2 ميليارد ريال هزينه درمان به مددجويان زنجاني تا پايان آذر ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ابوالفضل عبداللهي گفت: تامین سلامت یکی از ضروری‌ترین پارامترهای توانمندسازی خانواده‌ها است.

وی توانمندسازی جامعه هدف را مشروط به تامین سلامت آنها اعلام کرد و گفت: این مهم نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف کمیته امداد در مبحث توانمندسازی دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اهمیت موضوع سلامت جامعه هدف کمیته امداد بیان کرد: در همین راستا خدمات مقتضی ارائه می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اينكه تا پايان آذر ماه امسال 2 ميليارد و 538 ميليون ريال كمك هزينه درماني به مددجويان پرداخت شده است، تصريح كرد: همچنين براي تغذيه كودكان زيرشش سال نيازمند نيز در سال جاري 315 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

وي با اشاره به اينكه به منظور ارتقاي سطح آگاهي مددجويان در موضوعات مختلف دوره آموزشي مرتبط در زمينه بهداشتي، پيشگيري از اعتياد و ايذر و همچنين پيشگيري از اعتياد به مواد مخدر برگزار شده است، اضافه كرد: اين دوره‌ها با حضور مددجويان در گروه‌هاي مختلف مددجويي برگزار شده است.


انتهای پیام/س

برچسب ها: درمان ، مددجویان ، زنجانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.