سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیارستمی: بوکس از شرایط آرمانی خود فاصله دارد/ حقم را در زمان بازیگری ام خوردند

پیشکسوت بوکس کشورمان گفت این رشته هم اکنون شرایط خوبی ندارد اما امیدوارم در آینده وضعیت بوکس بهتر شود.

تورج کیارستمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سوابقش در رشته بوکس اظهار کرد: از سال1365 و در زمانی که فعالیت در این ورزش ممنوع بود؛ به بوکس علاقمند شدم و تمریناتم را پیگیری کردم .

وی در ادامه افزود : در سال 1367 به کمک احمد ناطق نوری، رییس کنونی فدراسیون این رشته از ممنوعیت خارج شد در آن زمان تمرینات ما به شکل آزاد پیگیری می شد و فرصت حضور در مسابقات را به علاقه مندان بوکس دادند، من از همان شروع و حضور در مسابقات قهرمانی تهران متوجه شدم که در بوکس حق خوری معنی ندارد و اگر بوکسوری با تمام قدرت مبارزه کرده و ضربات متوالی و هدفمند به حریف خود واردکند هیچ داوری حقش را نمی خورد .

کیا رستمی ادامه داد: باشگاه ما در سال 67 با دو تیم در مسابقات قهرمانی تهران شرکت و عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را بدست آورد اما فدراسیون  تنها یک حکم به تیمهای برتر اهدا کرد و بدون اینکه جوایز نقدی در نظر بگیرد.
 
پیشکسوت بوکس کشورمان درباره شرایط فعلی بوکس ایران عنوان کرد : شرایط بوکس کشورمان چندان مناسب نیست اما بوکسور های خوبی در تیم ملی حضور دارند و این موضوع سبب شده است تا به آینده این رشته امیدوار باشیم . 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.