سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پینگ پنگ بازان راهی بوداپست می شوند

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران جهت کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی ، 29 دیماه راهی رقابت های پروتور جهانی مجارستان می شود

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعضای تیم ملی مردان ایران را در رقابت های پروتورجهانی مجارستان ، نیما عالمیان ، افشین نوروزی و پوریا عمرانی تشکیل می دهند . سرمربیگری این تیم با جمیل لطف الله نسبی است و عبدالرضا قاضی هم به عنوان نماینده وزارت ورزش این تیم را همراهی می کند .

مسابقات پروتورجهانی مجارستان طی روزهای 30 دیماه تا 4 بهمن ماه در دو بخش انفرادی و دو نفره برگزار می شود و بعد از آن قرار است نیما عالمیان به همراه نوشاد عالمیان در صورت بهبودی و پوریا عمرانی با هزینه شخصی عازم آلمان برای شرکت در پروتورجهانی آلمان به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات پروتور جهان شوند . این رقابت ها نیز از روز هفتم بهمن ماه شروع خواهد شد .

سرپرست اموردبیری و سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز در مورد لغو سفر تیم ملی بانوان به اردو و پروتور جهانی مجارستان به سایت فدراسیون گفت : منتفی شدن سفر این تیم به درخواست سیما لیموچی سرمربی این تیم صورت پذیرفت . محمود نظری در این باره افزود : بر اساس گزارش سرمربی تیم ملی بانوان با توجه به سطح بالای این رقابت ها و همچنین عدم آمادگی میزبان برای برپایی اردوی مشترک قرار شد این سفر در تاریخی دیگر انجام شود .
 
وی همچنین در مورد غیبت نوشاد عالمیان در سفر به مجارستان گفت : متاسفانه نوشاد پس از آسیب دیدگی که برایش در مسابقات لیگ برتر رخ داد ، هنوز کاملا بهبود نیافته ولی او با وجود غیبت در پروتور مجارستان در صورت رسیدن به شرایط لازم در رقابت های آلمان حاضر خواهد شد . 


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.