سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

امسال نمایشگاه کالا و خدمات بهاره در استان مرکزی برپا نمی شود

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت : امسال نمایشگاه کالا و خدمات بهاره در استان مرکزی برپا نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جمشید زند افزود : بدلیل جلوگیری از رکود بازار و وفور اجناس ضروری و مورد نیاز مردم در بازار و مناسب بودن قیمت ها و ایجاد رقابت در بین صنوف امسال نمایشگاه بهاره برپا نمی شود ولی هر فروشگاه می تواند با حراج و فروش فوق العاده، یک نمایشگاه باشد .

وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی با شماره 3820 تماس بگیرند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی افزود : بیش از 100 نفر در قالب 50 اکیپ بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس، در سطح استان مرکزی کار نظارت و رسیدگی به تخلفات بر اصناف را از پانزدهم بهمن ماه آغاز می کنند.

زند همچنین از تغییر ساعات کاری صنوف در اراک خبر داد و گفت: کلیه تالارهای سطح شهرستان در شش ماهه اول سال حداکثر تا ساعت 24 و در شش ماهه دوم حداکثر تا ساعت 23:30 و کلیه واحدهای اغذیه فروشی در شش ماهه اول سال حداکثر تا 1:30 بامداد و شش ماهه دوم سال حداکثر تا 30 دقیقه بامداد می توانند فعالیت کنند.

رئیس اتاق اصناف استان همچنین افزود : در 9 ماهه ابتدای امسال از 39هزارو 877 واحد بازرسی شده و تشکیل 3 هزارو 337 مورد پرونده به ارزش 4میلیارد و653 میلیون و 988 هزار ریال و 3 هزار و 851مورد تخلف که 1440 مورد آن تخلف عدم درج قیمت و 900 مورد تخلف گرانفروشی از دیگر اقدامات اتاق اصناف است .

زند با اشاره به صدور 3 هزار و 76 مورد پروانه کسب در 9 ماهه ابتدای امسال افزود: هزار و 658 مورد پلمب ، هزار و 471 مورد فک پلمب در پی یکهزارو 514 مورد گزارشات مردمی اتفاق افتاده است.

وی همچنین تعداد 4 هزار و988 مورد بازرسی از نانوایی ها و تشکیل 349 مورد پرونده در خصوص تخلفات کم فروشی و عدم درج قیمت را از دیگر عملکرد اتاق اصناف استان مرکزی اعلام کرد.



 انتهای پیام/ی

برچسب ها: اراک ، بازار ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.