سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

نیروهای یگان حفاظت موثرترین افراد در ارتقاء امنیت زندان ها

مدیر کل زندان های استان کرمان از نیروهای یگان حفاظت به عنوان موثرترین افراد در ارتقاء امنیت و پشتیبانی زندان ها نام برد و گفت: اقتدار، نظم و انضباط در مجموعه زندان ها سبب ارتقاء نظام زندانبانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ به منظور تعامل و فراگیری آموزش های لازم در خصوص حفاظت و نگهداری بهینه مجموعه زندان های استان، کارگاه هم اندیشی مشترک یک روزه با همکاری اداره حفاظت و اطلاعات و یگان حفاظت اداره کل ، در محل کانون اصلاح و تربیت کرمان برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل زندان های استان کرمان در جمع مسئولان واحدهای حفاظت و یگان حفاظت زندان های تابعه از زحمات و تلاش شبانه روزی آنان قدردانی کرد و اقتدار و نظم و انضباط در مجموعه زندان های استان را موجب ارتقاء نظام زندانبانی دانست.

علی ولی نیا از نیروهای یگان حفاظت به عنوان افراد موثر در ارتقاء امنیت و پشتیبانی زندان ها یاد و تشکیل این کارگروه مشترک بین دو مجموعه مهم حفاظت و یگان حفاظت زندان ها را حرکت زیبا، خوب و موثر ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه کار در محیط زندان کار پر استرس و حساسی است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که زندان ها کانون بحران هستند، تعامل بین دو مجموعه حفاظت و یگان حفاظت باید همسو باشد تا بتوانند بر مسائل و مشکلات زندان فائق آیند .

وی به وجود امنیت بیشتر در مجموعه اشاره و تصریح کرد : هرکجا احساس امنیت بیشتری باشد مجموعه از کارایی بیشتری برخوردار می گردد و کارها و تلاش های قسمت های مختلف با سرعت و دقت بیشتری انجام می پذیرد.

مدیر کل زندان های استان کرمان نظم ، رعایت قوانین و مقررات را از مهمترین اهداف سازمانی دانست و بر رعایت این دو مقوله مهم و آموزش به نیروهای زیر مجموعه تأکید کرد .

ولی نیا خواستار توجه ویژه به سربازان وظیفه شد وگفت : پرسنل وظیفه از سوی خانواده هایشان به صورت امانت در اختیار ما قرار داده شده اند، لذا ما نیز باید با درک این مهم ، طوری به این نیروهای جوان و شاداب توجه کنیم که پس از اتمام دوران سربازی، آنها را به عنوان مردانی با کوله باری از تجربه تحویل جامعه و خانواده هایشان دهیم.

وی ارائه آموزش های دوره ای و مدون برای سربازان را لازم و ضروری دانست وافزود: تداوم آموزش نظامی و افزایش توان رزمی و قوای جسمانی نیز در حوزه یگان امری ضروری است.

ولی نیا خاطرنشان کرد: بی رمقی ، بی حوصلگی و عدم آگاهی از دانش نظامی و امنیتی نوین در حوزه یگان حفاظت موجب بروز حوادث و اتفاقات جبران ناپذیری خواهد شد که بر حیثیت و موجودیت یک سازمان لطمه خواهد زد.

در ادامه این مراسم هر کدام از واحدها دو کارگروه تخصصی جداگانه برگزار کردند .

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.

انتهای پیامگ/

برچسب ها: امنیت ، زندان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.