سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بازدید مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز از طرح های شرکت گاز کرمان

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران در سفر یک روزه به استان کرمان از روند پیشرفت طرحهای این استان نیز بازديد و از نزديک در جريان آخرين وضعيت روند اجرایي طرح ها قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مهندس ابراهیمی در این بازدید ضمن تشكر از مديریت و کارکنان شركت گاز استان كرمان با توجه به تلاش هایی كه در عرصه گازرساني انجام داده اند، گفت : به بركت انقلاب اسلامي و دولت خدمتگزار در حال حاضر شاهديم كه بيش از 1000 شهر و 14 هزار روستاي كشور از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند كه اين امر جز با همدلي و تلاش هاي شبانه روزي کارکنان صنعت گاز کشور ميسر نمي شد .

وی به بند ق بودجه تصویب شده در مجلس با موضوعیت بهینه سازی و جایگزینی اشاره کرد و افزود : یکی از بهترین استان هایی که توانسته است با جذب بودجه اختصاص یافته به بند ((ق)) گاز رسانی را توسعه بخشد ، شرکت گاز استان کرمان بوده است به طوری که شاهد گازرسانی به 4 شهر لاله زار ، کهنوج ، راین و گلباف بوده ایم و در آینده ای نزدیک نیز شهر تاریخی بم از نعمت گاز برخوردار می شود .

مديرعامل شركت گاز استان کرمان نیز با بيان اينكه 500 هزار مشترك در بخش هاي مختلف از نعمت گاز طبيعي برخوردارند، گفت : در حال حاضر 500 هزار مشترک خانگی و تجاری در این استان به شبکه سراسری گاز کشور متصل هستند که این تعداد شامل 415 هزار مشترک شهری و 85 هزار مشترک روستایی می باشد لذا گازرساني به روستاها در استان کرمان در اولویت قرارگرفته تا به میانگین کشوری نزدیک شویم .

محمد علی ودیعتی به مشترکان صنعتی و عمده نیز اشاره کرد و افزود: این استان یکی از مهمترین قطب های صنعتی جنوب کشور است و در بخش گازرسانی به صنایع زیرساخت های خوبی ایجاد شده به گونه ای که در حال حاضر بالغ بر 606 واحد صنعتی اعم از؛ نیروگاه های کرمان ، کهنوج ،سرچشمه ، کارخانه ها ، گلخانه ها ، مجتمع های صنایع غذایی، کوره های آجرپزی و ... بهره مند از گاز طبیعی هستند و این تعدد صنایع فعال ، مصرف گاز استان را به لحاظ اختصاص سهم مصارف گاز از سایر بخش ها متمایز کرده است.

وی از اجرای 11 هزار و 300 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این خطوط شامل 5900 کیلومتر خطوط شهری و 5500کیلومتر خطوط روستایی است.

ودیعتی تصریح کرد: در سال همدلی دولت و ملت ،روند رو به رشدی در اجرای طرح های گازرسانی به شهر ها و روستاها و صنایع شاهد بودیم که امیدواریم با ادامه تخصیص بودجه و اعتبارات لازم بتوانیم تا پایان سال نسبت به اتمام و اجرای پروژه ها بر اساس برنامه زمانبندی اقدام شود.

وی یادآور شد : تاکنون هزار و 681 کیلومتر خط انتقال در استان انجام شده است که از جمله مهمترین طرح های فعال خطوط انتقال در دست اجرا : باقیمانده خط انتقال بم ، خط انتقال ارزوئیه ، رابر ـ هنزا ، انار ـ دهج می باشد که با تلاش پیمانکاران و مهندسان طرح های مذکور در حال پیشرفت است .

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.

انتهای پیامگ/

برچسب ها: بازدید ، طرح ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.