سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

فعالیت های عمرانی چهره دوگنبدان را دگرگون کرد

رئیس شورای اسلامی شهر نفت خیز گچساران به فعالیت عمرانی دو سال اخیر این شهر اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه های پرشمار چهره این شهر را دگرگون کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج محمود اسدپور افزود: بهره برداری پارک های محله ای در مناطق 18گانه شهر ،ساخت دریاچه مصنوعی در حال اجرا، اجرای پروژه بزرگ زیرگذر و دیگر طرحهای توسعه خدمات شهری باعث شد که روند عمرانی و آبادانی شهردوگنبدان متفاوت از دیگر شهرهای جنوب و از شرایط ویژه ای در کشور برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: طرح تلفیقی معماری مدرن و سنتی حاشیه زیرگذر که هم اکنون با حدود 30درصد در حال اجراست پس از بهره برداری به زیبایی این شهر جلوه ویژه ای خواهد بخشید .

وی گفت: این طرح علاوه برزیبا سازی حاشیه زیرگذر و سیمای شهر برای مسافران ومردم دارای فضای سبزو سکوی نشیمن است که به ساماندهی این نقطه مهم وپرتردد شهر کمک خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: وجود مدیریت منجسم شهری و همکاری فرمانداری، شهرداری ، شورای شهر، فرماندار و بویژه تلاش اساسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی منشا خدمات زیادی برای شهر شده و درآینده تحولات بزرگی را ایجاد خواهد کرد.

به گفته وی، شهر نفت خیز دوگنبدان بیش از یک میلیون متر مربع فضای سبز دارد و سرانه فضای سبز شهر دوگنبدان بیش از 12.2متر مربع است.

شهر یکصدهزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام /ت
برچسب ها: فعالیت ، عمرانی ، نماینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.