سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

شهرستان بویراحمد دارای 60 هزار هکتار مناطق حفاظت شده است

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بویراحمد گفت: این شهرستان دارای بیش از 60 هزار هکتار مناطق حفاظت شده در عرصه زیست محیطی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کامبیز حسین پور افزود: صیانت از این مناطق به 60 محیط بان نیاز دارد در حالی که تعداد نیروهای انسانی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد تنها 14 نفر است.

وی بیان کرد: امکانات، اعتبارات و نیروی انسانی این اداره محدود است و بدون مشارکت مردم صیانت از عرصه های زیست محیطی شهرستان بویراحمد چندان امکان پذیر نیست.

حسین پور اظهار کرد: از مردم کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود همکاری بیشتری با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی آن را با سامانه گویای 1540 اطلاع دهند.

وی عنوان کرد: هفته گذشته 16 متخلف صید و شکار در شهرستان بویراحمد دستگیر و به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

حسین پور ابراز داشت: از ابتدای امسال تاکنون 127 فقره پرونده زیست محیطی در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد تشکیل و تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی افزود: تعامل و همکاری دادگستری و فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد در زمینه پیگیری پرونده های زیست محیطی و برخورد با اینگونه متخلفان مطلوب و رضایت بخش است.

حسین پور گفت: داشتن آگاهی و سواد زیست محیطی برای قشرهای مختلف مردم یک ضرورت است و ارائه آموزش های لازم و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کافی در این زمینه موجب افزایش میزان صیانت همگانی از محیط زیست می شود.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: هکتار ، اراضی ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.