سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور وزیر ورزش در سالن 12 هزار نفری آزادی؛

اجرای قطعه جهان پهلوان تختی/برترین های کشتی ایران معرفی شدند

قطعه موسیقی جهان پهلوان تختی امروز (جمعه) پس از 48 سال از سوی ارکستر سمفونیک تهران در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره رقابت های جام تختی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ،ارکستر سمفونیک تهران قطعه جهان پهلوان تختی را پس از 48 سال به رهبری بردیا کیارثی و با صدای سالار عقیلی در مراسم اختتامه رقابتهای جام جهان پهلوان تختی اقدام اجرا کرد.

*محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی از نزدیک رقابت ها را نظاره گر بود.

در جریان مراسم اختتامیه از تیم بیمه رازی به عنوان برترین تیم سال، حسین نقیبی و محمد علی چمیانی برترین مربیان کشتی آزاد و فرنگی،قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک لندن و حسن رحیمی قهرمان جهان که از سوی مردم به عنوان برترین کشتی گیران فرنگی و آزاد انتخاب شده بودند تقدیر شد.

*در این مراسم که عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت،بارها از مرحوم استاد سید جواد رفوگر یاد شد. 

*علی محمدی یکی از کشتی گیران کشورمان که به تازگی از سوی محمد بنا و بعد از سالها دوری از تشک کشتی دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده بود پس از کسب عنوان سوم در رقابتهای بین المللی جام تختی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. 

سی و ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام جهان پهلوان تختی از روز گذشته (پنجشبه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و  امروز (جمعه) با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.

در این رقابت ها نمایندگان 16 کشور ایران، اوکراین، ارمنستان، روسیه، لهستان، استونی، بلاروس، گرجستان، هلند، صربستان، الجزایر، تاجیکستان، جمهوری آذربایجان، تونس،مراکش و مجارستان شرکت کردند که در کشتی پهلوانی 9 تیم، آزاد 10 تیم و فرنگی 7 تیم خارجی حضور دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.