سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

با این عملی که نیروی دریایی سپاه پاسداران انجام داد آمریکایی ها تحقیر شدند

امام جمعه سمنان : پیام این دستگیری به کشورهای همسایه ایران هم این بود که آنها بدانند ریسمان آمریکا پوسیده است و به این ریسمان چنگ نزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان  در خطبه های نماز جمعه حضور همه مردم در انتخابات یک وظیفه همگانی بیان کرد و گفت:هر حکومتی که مردم پشتیبانش باشند دوام و بقا دارد و حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای ضروری است.

آیت الله شاهچراغی بیان داشت: یکی از وظایف مردم انتخاب درست کاندیدا است و دراین زمینه مردم باید به افراد اصلح رای دهند.

وی گفت: دو انتخابات پیش رو داریم که انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا این مجلس خبرگان رهبری کلید دار حرکت انقلاب را تعیین می کند.

خطیب جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه اشاره کردو گفت: با این عملی که نیروی دریایی سپاه انجام داد آمریکایی ها تحقیر شدند و ذلت آمریکا به دنیا نشان داده شد.

وی گفت: پیام این دستگیری به کشورهای همسایه جمهوری اسلامی هم این بود که آنها بدانند ریسمان آمریکا پوسیده است و به این ریسمان چنگ نزند.

نماینده ولی فقیه دراستان گفت: همه دشمنان تلاش میکنند چراغ قدرت ایران را خاموش کنند ولی جمهوری اسلامی با عظمتی که دارد همیشه و همه جا آماده است و با قدرت از ایران اسلامی محافظت می کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات آل سعود اشاره کرد و گفت: آل سعود علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر میکند ،جنایت میکند و مردانش را گردن می زند این رژیم ستمگر بداند صبر ایران یک حدی دارد و اگر از حد بگذرد پاسخ ایران کوبنده است.

آیت الله شاهچراغی در پایان یادی از فدائیان اسلام شهید نواب صفوی کرد و گفت: نواب صفوی و یارانش در جو طاغوت مقابل ظلم ایستادند و آنها ابر رحمتی بودند که خونشان جمهوری اسلامی را بوجود آورد. و ملت ایران همیشه مدیون خانواده شهدا است.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.