سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

انتظار از همکاری خیرین در برگزاری باشکوه سی‌‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار این استان که خیرین کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزی در استان همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛هادی زارع‌پور  با اشاره به موفقیت‌هایی که دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قرآنی و عترت و نهج‌البلاغه در سی‌وسومین دوره این مسابقات در سطح کشوری کسب کردند، اظهار کرد: این موفقیت‌ها در همه دوره‌ها بی‌نظیر بود و به مقام‌هایی دست یافتیم که موجب تعجب همه استان‌ها به خصوص استان‌های پیشرو در برگزاری مسابقات قرآنی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در آن دوره از بسیاری استان‌های موفق در مسابقات قرآنی پیش افتادیم و در برخی از رشته‌ها مانند نهج‌البلاغه قهرمان قهرمانان از استان ما به کشور معرفی شد.

این مسئول به سی‌وچهارمین دوره این مسابقات اشاره کرد و گفت: امسال این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نهج‌البلاغه را در فروردین سال آینده برگزار می‌کنیم تا تداخلی با برگزاری انتخابات پیش نیاید.

زارع‌پور با تقدیر از مردم و مسئولان شهرستان باشت که در سال گذشته میزبان بسیار خوبی برای این مسابقات بودند و در برگزاری آن دوره کمک‌های لازم را ارائه کردند، افزود: امسال هم از مردم و مسئولان شهرستان بویراحمد به خصوص خیران انتظار می‌رود که در برگزاری مسابقات به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی بسیاری از موفقیت‌ها و رفع کمبودها در سال‌های اخیر در آموزش و پرورش را مرهون همت خیران دانست و گفت: خیران در کمک به ایجاد فضاهای آموزشی تاکنون سنگ تمام گذاشته‌اند و برای مناطقی که امکان ساختن مدرسه وجود نداشت مدارس پیش ساخته فراهم کردند که باید قدردان این همت عالی خیران مدرسه‌ساز بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی در استان اشاره کرد و گفت: آنچه که در آموزش و پرورش برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی استانی پیش‌بینی شده مبلغ 293 میلیون تومان است که آموزش و پرورش بدون همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین کمک خیرین قادر به تأمین آن نخواهد بود.

وی به تعداد دانش‌آموزانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند و نوع رشته‌ها و تعداد این رشته‌ها نیز اشاره‌ای کرد و گفت: امسال تعداد دو هزار و 28 دانش‌آموز پسر و دختر در مسابقات قرآنی حضور خواهند داشت که پسران در 4 عنوان رشته و دختران نیز در 12 عنوان رشته شرکت خواهند داشت.

زارع‌پور افزود: تعداد 936 دختر و هزار و 92 پسر در سی‌وسومین دوره رقابت‌های قرآنی مرحله استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر یاسوج به مدت شش روز شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.