سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار آذربایجان غربی؛

بیمارستانی که مردم ۲۷ سال منتظر افتتاح آن هستند! + فیلم

بیمارستان خیریه حضرت آیت الله خویی واقع در شهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی می‌باشد، ۲۷ سال پیش در چنین روزی کلنگ ساخت این بیمارستان توسط مسولینی که ده‌ها سال پیش فوت کرده‌اند بر زمین زده شد، قرار بر این شد تا خیرین کمک کنند تا کار ساخت و ساز به پایان برسد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ کار به خوبی پیش می‌رفت و همه چیز سره جای خودش بود و خیرین به جای مراسم ختم و غیره... خرج و مخارج آن را به این امر خیر اختصاص دادند، در آن سال‌ها قرار بر این بود که ۲۷ ماه بعد مریض در اینجا بستری شود، اما امروز بعد از گذشت ۲۷ سال هنوز افتتاح نشدن این بیمارستان برای مردم ناراحت کننده نیست فقط یک فرقی کرده و آن اینکه همه کسانی که پول پرداخت کرده اند، پشیمان و ناراضی هستند.

مسولان شهر هم به جایی توضیح کافی در این مورد اقداماتی از سره دستپاچه‌گی انجام می‌دهند و در آخرین مورد اقدام به احداث سرای سالمندان در گوشه‌ای از محوطه بیمارستان کرده‌اند و این کار را هم با افتخار همه جا اعلام می‌کنند و هیچ مقامی هم از این‌ها سوال نمی‌کند بیمارستان چه شد.

این در حالی است که زیر بنای ساختمان ۲۷ سال پیش ساخته شده در اطراف این محل اکنون جزء بافت فرسوده حساب می‌شود. امروز وقتی از جلوی ساختمان این بیمارستان عبور می‌کردم دیدم تابلو جدید با حذف نام خیریه در آنجا نصب شده و بر روی آن مدت زمان اجرای پروژه را ۲۷ماه نوشته...

منبع: علی قنبرلو - خوی، آذربایجان غربی




برای ارسال سوژه‌های خبری خود اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.