سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاکپور در مصاحبه با AFC:

هدف ما کسب عنوان قهرمانی است

سرمربی تیم ملی امید کشورمان در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: هدف ما تنها صعود به المپیک نیست،بلکه هدف ما قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد خاکپور روز گذشته در محل تمرین تیم ملی امید کشورمان با سایت AFC گفتگو کرد. او گفت هدف از حضور در رقابت های انتخابی المپیک ریو 2016 و قهرمانی زیر 23 سال آسیا فقط کسب سهمیه المپیک نیست بلکه ما برای قهرمانی به دوحه آمده ایم.

خاکپور همچنین در خصوص دیدار روز جمعه تیم ملی امید کشورمان مقابل قطر میزبان به AFC گفت: من تیم قطر را  دیدم بنابراین می دانم آنها چگونه بازی می کنند ومی دانم که آنها به دنبال ضدحمله هستند. ما باید مراقب ضدحملات آنها باشیم و باید به بازی خودمان سرعت بدهیم.

سرمربی 46 ساله تیم ملی امید کشورمان در بخش دیگری از صحبت های خود با ابراز رضایت از عملکرد تیم خود در پیروزی 2-0 مقابل سوریه گفت: شروع  رقابت ها بسیار مهم است، به ویژه هنگامی که بازیکنان شما جوان هستند. آنها عصبی هستند و استرس دارند. شما دیدید در نیمه اول هر دو تیم استرس داشتند ، اما در نیمه دوم ما بسیار بهتر بازی کردیم و کنترل بازی را در دست داشتیم. ما تیم سوریه را خیلی خوب می شناختیم. ما آنها را تجزیه و تحلیل کرده بودیم و بازیکنان کلیدی آنها را می شناختیم و کاملا معتقدم که ما در طول  90 دقیقه بازی را تحت کنترل داشتیم.
ما به دنبال آن  بودیم که اولین مسابقه  را با پیروزی شروع کنیم و امیدوارم نتیجه بازی های دیگر نیز همیطور باشد.

مدافع سابق پاس و  پرسپولیس ، که فوتبال حرفه ای خود را در ایالات متحده آمریکا با  تیم مترو استارز  به پایان رساند، گفت:من ازهمه بازیکنانم راضی هستم. ما به عنوان یک تیم کار می کنیم.، به صورت تیمی پیروز می شویم. و به عنوان یک تیم شکست می خوریم. 

خاکپور تصریح کرد: ذهنیت ما این نیست که فقط یکی از تیم های راه یافته به بازی های المپیک شویم، ما به دنبال قهرمانی در مسابقات هستیم. هدف ما قهرمانی است. ما خیلی سخت تلاش کردهایم تا به اینجا برسیم و قطعا تلاش خواهیم کرد قهرمان این تورنمنت شویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.