سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صداگذاری «صله سحر» به پایان رسید

صداگذاری و اصلاح رنگ جدیدترین اثر فرزین مهدی‌پور به پایان رسید و به زودی نسخه نهایی و آماده اکران آن آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیلم سینمایی «صله سحر» به کارگردانی فرزین مهدی‌پور فرم حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد و بعد از گزینش فیلم‌های متقاضی توسط هیأت داوران، از حضور برای رقابت با دیگر فیلم‌ها در جشنواره بازماند، این روزها مراحل نهایی فنی خود را سپری می‌کند و بنابراین گزارش مراحل صداگذاری و اصلاح رنگ آن تمام شده و فقط بخشی از موسیقی و روتوش نهایی آن باقی مانده است نسخه نهایی این فیلم جهت اکران عمومی اواخر هفته آینده آماده خواهد شد.
 
در خلاصه داستان «صله سحر» آمده است: یک استاد موسیقی به دلیل ضعف جسمانی، توانایی اجرای برنامه ارکستر را ندارد و همین مسئله او را مستأصل و پریشان می‌کند. خانواده رحیم نظافتچی پس از بیماری استاد از او تیمار کرده و شرایط احیای مجدد او را فراهم می‌کنند.
 
گفتنی است؛ در «صله سحر» که به نویسندگی و کارگردانی فرزین مهدی‌پور و تهیه‌کنندگی بهرام صادقی مزیدی است بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، مریم معترف، ماه‌چهره خلیلی، عنایت شفیعی، علی طالب‌لو، بهرام ابراهیمی، سیروس همتی، فریبا ترکاشوند، زهرا اویسی، محسن زرآبادی، سعید مقبری، سیمین غلامی‌ور نامخواستی، مجی تقدیمی آهنگران، علی کنشلو، هلما نصری، عباس حیدری، حمیدرضا حاجی محمدزاده، داود زارع، مهسا ناعمی و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.