سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

"سپاه پاسداران" چگونه "اوباما" را تحقیر کرد؟

اخیرا ادعایی در کنگره مطرح شد که قابل تامل است.

به گزارش   خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ایالات متحده آمریکا دارای یک ارتش قدرتمند جهانی است که بیش از 730 پایگاه نظامی در سراسر دنیا دارد و تلاش می‌کند تا هژمونی خود را تثبیت کند. 

ارتش آمریکا با داشتن امکانات گسترده و انبوه در قالب مناطق مهم جهان همچون  "اقیانوس هند"، "خلیج عدن"، "تنگه مالاکا"، "تنگه جبل‌الطارق"، "دریای سیاه"، "دریای سرخ" و غیره حضور دارد و نقش‌آفرینی می‌کند.



**ارتش ایالات متحده بیش از 600 میلیارد دلار بودجه نظامی دارد

براساس آمار سایت گلوبال فایر پاور (Global Fiire Power) ارتش ایالات متحده آمریکا با داشتن بودجه نظامی بیش از 600 میلیارد دلار و تجهیزات رزمی،‌زمینی، هوایی و دریایی انبوه بعنوان یک قدرت منحصربفرد و ویژه در جهان شناخته می‌شود که هزاران بمب اتم نیز دارد (بیشتر بخوانید).

















**سردمداران کاخ سفید و وزارت دفاع آمریکا معتقدتد ایالات متحده در تمام جهان حرف اول را می زند

سردمداران کاخ سفید و وزارت دفاع آمریکا معتقدتد که ایالات متحده در تمام جهان حرف اول را می زند و هیچ کس جرات حمله به ناوگان آمریکایی را ندارد. "باراک اوباما" رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا معتقد است که کشورش درحال حاضر قویترین ملت روی زمین است و تجهیزات نظامی انبوهی دراختیار دارد.


وی با اشاره به اینکه ما برای نیروهای نظامی خود از مجموع 8 کشور برتر دنیا در این حوزه بودجه بیشتری در اختیار داریم، نیروهای نظامی ما قدرتمند‌ترین نیروی نظامی در جهان است و هیچ کشوری جرات نمی کند به ما و همپیمانانمان حمله کند.




*سپاه پاسداران چگونه "اوباما" را شرمنده کرد

روز سه‌شنبه عصر دو شناور مسلح آمریکایی وارد آب های سرزمین جمهوری اسلامی در  "جزیره پارسی" شدند و توسط ندسا مورد پیگیری قرار گرفتند. این 10 نیروی نظامی مسلح آمریکایی که در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی دستگیر شدند ، از سوی نیروی دریایی سپاه به مکان امنی منتقل گردیدند و با آنها طبق موازین انسانی و اسلامی برخورد شد و نهایتا ظهر چهارشنبه در آب‌های آزاد بین‌المللی رها شدند.


این اقدام  ندسا دقیقا خلاف ادعای  "باراک اوباما"  رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بود که گفت هیچ کشوری جرات حمله به ما و هم پیمانانمان را ندارد و نشان دهنده شکست راهبردهای نظامی آمریکا در خلیج فارس است. 


نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 86 با انجام رزمایش پیامبر اعظم (ص) و ادامه این سلسله رزمایش‌ها بخشی از قدرت دریایی خود را به نمایش گذاشته  و این توانمندی ادامه پیدا کرد تا در اواخر سال 94 ، 400 فروند موشک از شناورهای تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل ناوهای هواپیمابر ساخته شده "USS  جان نیمیتز" بود که پس از وارد آوردن خسارت‌های جدی به این ناو، توسط نیروهای ویژه سپاه به تصرف درآمد.








سردار سرلشکر  "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه اظهار داشت: خداوند با حادثه  شمال خلیج فارس یک بار دیگر بیداری و دقت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه را نشان داد و به آن‌ها آموخت که تا چه حد در برابر نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی آسیب‌پذیرند و اگر درایت و حسن نیت فرماندهان ما نبود امروز آمریکایی‌ها با یک مصیبت جدید مواجه می‌شدند.


وی در ادامه گفت: آن دسته از نمایندگان کنگره آمریکا که هر روز برای ایران مشکل جدیدی طراحی می‌کنند ظاهرا اطلاعات درستی ندارند و با چشم بسته و دور از واقعیت‌ها به ضرر ملت آمریکا اقدام می‌کنند.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان تصریح کرد: امیدوارم حادثه شمال خلیج فارس که احتمالا آخرین اشتباه نیروهای آمریکایی در منطقه نیست، درسی برای سنگ‌اندازان در کنگره آمریکا باشد.



**دریادار فدوی: حضور آمریکایی ها در منطقه هیچگاه بی ضرر نیست

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جزئیات بازداشت دو شناور آمریکایی در آب‌های سرزمینی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس و تنگه هرمز تسلط کامل دارد و همه آبهای خلیج فارس زیر تسلط قوای جمهوری اسلامی ایران است.


وی ادامه داد: قوانین بین‌المللی ایجاب می‌کند که شناورهای کشورها برای ورود به آبهای سرزمینی هر کشور باید با اجازه این کشور وارد شوند.  دریادار فدوی افزود: حضور آمریکایی‌ها در منطقه همیشه ضرر دارد و ما حضور بی‌ضرر آنها را به هیچ‌وجه متصور نیستیم.


دریادار فدوی در سخنان خود با اشاره به زیاده خواهی برخی از کشورهای منطقه و شکل دادن به بدعتی خطرناک در مناسبات منطقه‌ای، افزود: ما بر اساس راهبردهای دفاعی و امنیتی، توانمندی‌های لازم برای دفع تهدیدات گوناگون در حوزه دریایی و ژئوپلتیکی حوزه خلیج فارس و شعاع پیرامونی آن را فراهم ساخته‌ایم.


وی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با بهره‌مندی از سطح قابل اتکایی از توانمندی‌های نظامی و دفاعی، تابع محض منویات ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) و بازویی قدرتمند برای نظام و انقلاب اسلامی است و خود را سرباز و تابع سیاست‌ها و راهبردهای کلان نظام می‌داند.



نیروهای مسلح  و قدرت نظامی ایران بعنوان پتک سنگین نظام در برابر اقدامات امپریالیسم عمل کرد و این موضوع اظهارات "اوباما" را زیر سوال برد.   رئیس جمهور ایالات متحده  به این نکته پی برد که ایران از جمله کشورهایی نیست که جرات دفاع از سرزمینش را نداشته باشد و نیروهای مسلح در هر نقطه‌ای از خلیج فارس از کیان و تمامیت ارضی خود دفاع می‌کند و اقدام سپاه برای دفع تجاوز و متجاوز بود.



گزارش از محمد زرچینی


انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۶ دی ۱۳۹۴
باسلام دوستان عزیز ما از نظر باز دارندگی و قدرت در منطقه مشکل نداریم ما هرچه داریم از امام زمان و نماینده به حق شون حضرت آیت الله امام خامنه ای داریم جانم فدای رهبرم رهبرم عشق منی سید علی
ناشناس
۰۳:۳۸ ۲۶ دی ۱۳۹۴
افرین به نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی ایران
ناشناس
۰۲:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۴
ارتش وسپاه نداریم دوست عزیز همه شون عزیزن فرقی ندارن اونجا که این آمریکائیارا گرفتن جزء حیطه حفاظت نیروی دریای سپاه میباشد بعضی جاها نیز جزء حفاظت نیرودریای دلاورارتش مان است
ناشناس
۰۲:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۴
ارتش وسپاه نداریم دوست عزیز همه شون عزیزن فرقی ندارن اونجا که این آمریکائیارا گرفتن جزء حیطه حفاظت نیروی دریای سپاه میباشد بعضی جاها نیز جزء حفاظت نیرودریای دلاورارتش مان است
ناشناس
۰۲:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۴
ارتش وسپاه نداریم دوست عزیز همه شون عزیزن فرقی ندارن اونجا که این آمریکائیارا گرفتن جزء حیطه حفاظت نیروی دریای سپاه میباشد بعضی جاها نیز جزء حفاظت نیرودریای دلاورارتش مان است
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۶ دی ۱۳۹۴
اقتدار امروز ما مرهون جانفشانیهای بچه های بی ادعای دیروز این مرزوبوم است پس برای شادی روح شهدا و حضرت امام(ره) صلوات
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۵ دی ۱۳۹۴
دلاوران نیروی دریایی ارتش ،،،گمنامان همیشه در صحنه خسته نباشید ....خداقوت ....توفیلم دستگیری ی سرهنگه کلاه سبزه ارتشم دیده میشه ،یعنی تکاورای نیروی دریایی ارتش ،پس چرااسمی ازارتش نمیبرن
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
اقتدارشیعه یعنی این،یعنی دربرابر سربازان مملکت امام زمان حتی جرأت عرض اندام هم پیدانمیکنن ماشالله
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
اقتدارشیعه یعنی این،یعنی دربرابر سربازان مملکت امام زمان حتی جرأت عرض اندام هم پیدانمیکنن ماشالله
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۵ دی ۱۳۹۴
جزیره فارسی درسته یا پارسی؟
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۴
خداقوت.واقعا به ایرانی بودن خودم بالیدم واشک شوق ریختم .چرا امریکا و چندتا کشور دیگه از جمله عربستان کثیف و نجس نمیخان بفهمن که حتی تو مخیله خودشونم نمیتونن نگاه چپ به کشور عزیمون کنن.من خودمم داوطلبانه حاضرم واسه جنگ با عربستان برم.و نسل هرچی عربه ااز روی خاک برداریم یبار واسه همیشه.
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۵ دی ۱۳۹۴
این اتوی سپاه به ناتو مرگ بر اباما
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۵ دی ۱۳۹۴
نیروهای عزیز سپاه کارهوشمندانه وقهرمانانه ای ازخود نشان دادند وباید هم همینطورمی بود...اما اگرماجای انها بودیم این گذشت رامی کردند. که ازما پذیرایی وسپس بااحترام مارا رها کنند... من که فکرنکنم .ماایرانیان می دانیم امریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است. خوب بود انهارا طبق مقررات بین المللی چندمدتی انهارا نگاه می داشتند. تاکمی حساب کاردستشان می امد .باوجود عزرخواهی انها........
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماکسی راتحقیر نکردیم بلکه از خود دفاع کردیم
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۵ دی ۱۳۹۴
خداقوت
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۵ دی ۱۳۹۴
دررود‌خدا‌برشما‌‌دلاورمردان‌ایران‌زمین‌ماشاالله‌‌مرگ‌برآمریکا‌‌زنده‌بادایران
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
حزب جمهوری خواه بدش نمیاد ایرانو ویران کنه جراعت داشتین نگه میداشتین تااستارت جنگو میزدین گند میزدین به امنیت مملکت
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۵ دی ۱۳۹۴
سپاه قضیه را تمام کرده بعضیا دیگه ول کن نیستند!!!
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماکه ادای مسلمانی داریم دین ما همچین اجازه ای را نمیده که ازاین اسرا سوء استفاده کنیم براچیز دیگه آزادی اونا سیاست واقتداربود احسنت
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ایول دست شما درد نکنه خدا قوت بده به این نظامی ها و ارتشی ها و سپاهی های جمهوری اسلامی ایران
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماشاالله. ماشالله .بر حزب الله مرگ بر امریکا یادتان نرود مسلمان
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۵ دی ۱۳۹۴
حالا که قدرتش رو داشتیم بهتر بود اونا رو به عنوان گروگان نگه میداشتیم تا برا آزادیشون یه مبلغی، امتیازی ، چیزی میگرفتیم بعد رسانه ایش میکردیم .
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
بخدا قسم تمام طرح ها و عملیات های نیمه تمام رو به دست سپاه بدن اونوقت معلوم میشه کی حرف میزنه کی عمل میکنه لا حول ولا قوت الا به الله ال علی العظیم.
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۵ دی ۱۳۹۴
به ایرانی بودنم افتخار میکنم زنده باد سپاه پاسداران.
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
شیر بچه های سپاه طبل تو خالی عظمت آمریکا را برای کشورهای عربی شکستند و به آل سقوط با زبان بی زبانی گفتند :
هی یارو این بود گنده تون!؟
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۴
دلم میخاد برم عضو سپاه بشم
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۵ دی ۱۳۹۴
سپاه جلوی نیروهای سخت افزاری آمریکا را گرفت اما اونای که ایول ماشاءالله نیروهای نرم‌افزار شون با احترام به خونتون راه میدین همین بازی های تو گوشی و رایانه ها تون هست با کشتن تغییر فرهنگ و باورتون را هدف گرفته شما هم مثل این شیر بچه‌ها سپاه جلوی این ارتش میتونید بگرید ارتشی که کشتها ش زیاد تر از جنگ جسمی تو ناخواسته سرباز بی چون وچرا آمریکا میشی یه برده
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
دم بچه‌ها گرم همه بچه‌ها چه سپاه چه ارتش وچه نیروهای انتظامی خدا قوت خدا پشت و پناهت تون باشه انشاالله
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماشاءالله و خداقوت تا اهل ولایت هستیم ،هستیم
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
اگر آزاد نمیکردن
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
اگر آزاد نمیکردن
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۵ دی ۱۳۹۴
اگر آزاد نمیکردن
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۵ دی ۱۳۹۴
عزیزان متشکریم دست مریزاد
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۵ دی ۱۳۹۴
درود بر رزمندگان سپاه...
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۵ دی ۱۳۹۴
قصد جنگیدن نداشتن
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۵ دی ۱۳۹۴
احسنت به دولتمردان که حساب شده عمل کردند وحرفی را نزدند که به ضرر ملت باشد
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
احساس غرور میکیم خداقوت
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۵ دی ۱۳۹۴
اينجا باس ماس
يعني تنگه هرمز باس ماس
يعني خليج هميشه فارس باس ماس
يعني اينكه كل ايران باس ماس
پس دفعه آخرتون باشه بدون اجازه بياييد تو سرزميني كه باس ماس
يه كلوم خطم كلوم
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماشاءالله و خداقوت تا اهل ولایت هستیم ،هستیم
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماشاءالله و خداقوت تا اهل ولایت هستیم ،هستیم
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماشاءالله و خداقوت تا اهل ولایت هستیم ،هستیم
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماشاءالله و خداقوت تا اهل ولایت هستیم ،هستیم
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماشاءالله و خداقوت تا اهل ولایت هستیم ،هستیم
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ایران خاکش غرور افرینه.زنده باد ایران و کسانی که از ایران محافظت می کنند.
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
حالا اینقد هی بنویسین اینقد کشش بدین ببینیم میتونین ی جنگی راه بندازین.دو تا قایق بودن دیگه ناو نبوده که!!!!
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماباید همه جا به نیروی داخلی اعتماد کنیم نمونش نیروهای مسلح(ارتش سپاه وزارت دفاع)وجواب هم داده خواهشا دیگر ارگان ها نیز همین کار رو بکنن تا اقتصادی قوی داشته باشیم
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۵ دی ۱۳۹۴
خداوند قادر منان پشتيبان ، اين فرزندان ايران عزيز باشد
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۵ دی ۱۳۹۴
با سلام و وقت بخير
معقولانه ترين كار راسپاه و أمور خارجه انجام داد بدليل موارد زير كه خدمتتان عرض مي كنم .
١- شكستن أبهت مجازي از آمريكايي ها كه در ذهن بعضي از أفكار عمومي و كشورهاي همسايه براي اينكه با حضور آنها امنيت در خليج فارس برقرارمي شود و إبر قدرت و كدخدا هستند.
٢- نقض رسانه هايي كه با عمليات رواني ايران حراسي در اروپا و آمريكا و ديگر كشورها إيجاد كرده اند.
٣- اگر در عكس ها نگاه كنيد آن زن درجه دار از ترس در كنجي نشسته است و دو دستش را روي سرش گذاشته است (عكسي كه داخل اتاق باشگاه خبرنگاران از آنها گرفته است) اينقدر روي أفكار آنها كار كرده اند كه از پاسداران بترسند(اسلام حراسي).
٤- باتوجه به نتيجه برجام اگر سپاه پاسداران آنها را نگه داشته بود فردا در نتيجة برجام و بر داشتن تحريم ها احتمال دبه كردن آنها زياد بود.
٥- با رفتار خوب سپاه پاسداران با آنها أفكار مسلماني و محبت آميز إسلامي در ذهن آنها باعث ارسال و انتشار در ديگر پرسنل آنها بعد از بازگشت مي شد.
٦- با توجه به شرايطي كه داشتند چون مورد تجاوز نبود و شرايط نتيجه برجام ، نمي شد با ايرانيان در بند در آمريكا معاوضه شوند .
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۵ دی ۱۳۹۴
متعجبم که چگونه نویسنده محترم حرف آقای اوباما رو اینجا به سخره میگیره! امریکاییها طبق قوانین بین المللی مقصر بودن و ندسا هم خوب عمل کرد، ولی آیا ایران جرات داره که آغازگر جنگ با امریکا باشه؟! اساسا هیچ عقل سلیمی این رو قبول نمیکنه که ایران آغازگر جنگ با امریکا باشه. منظور اوباما هم همینه.خودمون رو با حرفهای پیش پا افتاده گول نزنیم!
داوود
۱۹:۰۶ ۲۵ دی ۱۳۹۴
سری که درد نمیکنه دستمال نمیبندند ، ایران به حق خودش قانعه ، داشتن چیزی مهم نیست ، نگه داشتنش مهمه ، پس در حال حاضر دفاع از تمامیت ارضی مهمه تا اینکه بخوایم جنگ افروزی بکنیم ، نکته جالب تر بردن مرز های دفاعی به نقاط دورتره که الان حضور ایران در عراق ،سوریه ،لبنان ،یمنه این نقش رو ایفا میکنه . موفق باشید دوستان .
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۵ دی ۱۳۹۴
آقای اوباما:
کل آمریکا رو روهم بذاری و بیای برامون،ما هم کل بچها خوزستان و جناب خان و بربچ سپاه میایم براتون.
کلا ما ایرانیا همچین آدمایی هستیم.
علی
۲۲:۴۲ ۲۵ دی ۱۳۹۴
یک جناب خان برای کل نیرو هوایی آمریکا کافیه
تازه اگه بهنام و جاسم و عبود هم بیان کل نیرو دریاییشون خیس میکنند
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماشالله اونایی که میگن سپاه بایدادقام بشه ببینن اقتدارسپاه رو........!
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ومکرو مکرالله والله خیرالماکرین
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۵ دی ۱۳۹۴
حریف میطلبیم
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۴
آفرین اون دوستمون راست میگه بسه دیگه اینقدر کشش ندید
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۴
چراکشش ندن چرا آمریکا میتونه از کاه کوه بسازه بکوبه توسرمون
حالا که بچها دارن حرف میزنن هی میگید کش ندیدین
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۴
بنازم به بچه های سپاه
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۵ دی ۱۳۹۴
بی خیال افراط بسه به گفته خود سپاه ناوبریشون خراب شده بوده قصد حمله نداشتند ،
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۵ دی ۱۳۹۴
آفرین به سپاه پاسداران.پوزشون به خاک مالیده شد
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۵ دی ۱۳۹۴
افرین به بچه های سپاه.ازقدیم گفتن که بایک تیر دو نشون میزنن ولی مسئولان بیدارسپاه چند نشونه زدن.یکی از اونهایی که موردتوجه زیادنیست اینه که چندوقت پیش امریکا میخاست سپاه رو جزو گروه های تروریستی قراربده ولی بارفتارعادلانه بچه های سپاه این بهونه ازدستشون رفت.دم شما نهنگ های خلیج گرم...
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۴
بسه دیگه کشش ندید...
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۵ دی ۱۳۹۴
انشاالله خداوند هر روز براقتدار حافظان تنگه هرمز بیفزاید وخداوند این حافظان را درپنا ه امام زمان (عج) محفوظ نگه دارد
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۵ دی ۱۳۹۴
قابل توجه اونا که اقتدار ایران را در آبگوشت بزباش میدونن ومیخوان مدیر خارجی واسمون بیارن، سپاه به این کلام نورانی ولایت اعتقادقلبی وعملی دارد که ما میتوانیم وتوانست آمریکا رابه زانو دربیاورد وآبگوشت بزباش شما رو هم بذاره جلو آمریکاییها تابخورن وبرن از مدیریت مدیران ایرانی در دریاهای ایران برا اربابانشون تعریف کنند،
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
چرا با ایرانیانی که در زندان های امریکا هستند معاوضه نشدند؟چرا عجله کردند. برای مردم توضیح دهد
محمد
۱۵:۰۹ ۲۵ دی ۱۳۹۴
عزیزم اونوقت برجام شکست میخورد مینداختند گردن سپاه
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
اقتدار است که عزت می آفریند
خدا قوت ندسا
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۴
ماشاالله حزب الله