سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

ارسال بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه علمی اجلاس نماز

رئیس کمیته علمی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین از دریافت بیش از 2 هزار اثر در این کمیته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی عنوان کرد: از اقداماتی که در حوزه کمیته علمی اجلاس سراسری نماز انجام داده‌ایم مشخص کردن هیئت داوران و ارزیابی آنها از آثار ارسال شده به این کمیته است که بر این اساس بیش از دو هزار اثر را در دبیرخانه دریافت کرده‌ایم.

این مسوول با بیان اینکه سه نفر در شهر قزوین و دو نفر در خارج از این شهر به عنوان هیئت داوران علمی اجلاس سراسری نماز انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: این افراد در حال حاضر بررسی آثار را برعهده دارند که در نهایت آثار دریافت شده به  صحن علنی اجلاس سراسری نماز ارسال می‌شود.

رئیس کمیته علمی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین مطرح کرد: برگزاری گفتمان‌های نماز با محوریت و هدف دانشجویی و دانش‌آموزی و در کنار آن تشکیل گفتمان عمومی از موضوعات دیگری است که در این کمیته دنبال می‌کنیم.

نعمت‌اللهی خاطر نشان کرد: در حاشیه گفتمان نماز در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز برگزاری نمایشگاه از یکم تا ششم بهمن ماه را در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در نظر داریم که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گفتمان نماز در شهرستان‌های استان قزوین نیز به صورت همزمان برگزار می‌شود، یادآور شد: گفتمان دانشجویی با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور و 2 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه بین‌الملل امام خمینی قزوین برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اجلاس سراسری نماز در این استان تشکیل گفتمان‌های یاد شده است.

نعمت‌اللهی اظهار داشت: تولید محتوا برای بیلبوردها و سربرگ‌های اداری به مراکز صدا و سیما و سایر ارگان‌های دولتی استان قزوین صورت گرفته است تا هم افزایی برای اجلاس سراسری نماز در این استان تحقق بیابد.

رئیس کمیته علمی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین به بیان وظیفه این کمیته و نظارت آن بر محتوای این اجلاس پرداخت و اضافه کرد با توجه به اینکه 50 درصد از میهمانان اجلاس سراسری نماز به عنوان میهمانان خارجی یا به عبارتی خارج از شهر قزوین و مابقی آن از شهر قزوین هستند در این راستا نظارت بر بسته‌های فرهنگی ارائه شده به این میهمان‌ها را برعهده داریم.

بیست و چهارمین دوره از این اجلاس در 6 بهمن ماه سال جاری با حضور شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص همچون معاون اول رئیس جمهور در استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: ارسال ، اثر ، دبیرخانه ، علمی ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.