سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ علی سلمان اتهاماتش را دروغین خواند

دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین با تکذیب اتهامات خود گفت وی همواره به اصلاحات در کشور دعوت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی العهد، شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد: من همواره با خشونت مخالف بوده‌ام و از بیست سال گذشته تاکنون همواره بر فعالیت‌های مسالمت آمیز تاکید می‌کردم. 

شیخ علی سلمان با تکذیب اتهامات گفت: من همواره به اصلاحات در کشور دعوت کردم و هیچگاه به سرنگونی نظام بحرین دعوت نکرده‌ام. 

وی در جلسه دفاعیات خود با شرح معنی پادشاهی در قانون اساسی و مفاهیم دولت دموکراتیک تصریح کرد: از پادشاه بحرین می‌خواهم تحقیقاتی در زمینه قرار دادن بندهای دموکراتیک در قانون اساسی به اجرا درآورد. 

دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین همچنین تاکید کرد: من در اینجا به برگزاری گفتگوی ملی جدی و عملی که بحرین را از تاثیرات منفی حوادث منطقه دور کند، دعوت می‌کنم. 

شیخ علی سلمان افزود: من از جامعه بین المللی می‌خواهم از کشور بحرین حمایت کند و به این کشور در زمینه ایجاد دموکراسی بر اساس معیارهای بین المللی که معاهده‌ها و قوانین بین المللی بر آن حکمفرما باشد، کمک کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۴
ما متخصص در تمام زمینه ها کم نداریم و می توانیم خودمان کشورمان را بسازیم این خانم که میگه وقوع انجام این کا ر ۱۸تا۲۴ ماه طول می کشد ولی در داخل افرادی داریم که الان شروع می کنندو احتیاج به جذب خارجی نیست خارجی دلش برای ما نسوخته .