سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری کارگاه آموزشی"آشنایی با فعالیت جهادی "

کارگاه آموزشی"آشنایی با فعالیت جهادی "با حضور مدیر کل دفتر نمانیدگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و کارشناسان جدید الستخدام مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کارگاه آموزشی"آشنایی با فعالیت جهادی "با حضور مدیر کل دفتر نمانیدگی ولی فقیه در وزارت جهاد  کشاورزی و کارشناسان جدید الستخدام مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در محل سالن جلسات مرکز تحقیقات این استان برگزار گردید.

دکتر پیمان فلسفی با اشاره به اینکه فعالیت کارکنان جدید الاستخدام باید با روحیه جهادی باشد اظهار کرد: امام خمینی (ره) در روزهای اول انقلاب جهادسازندگی را بنیان نهاده و این نهاد میراثی از امام بزرگوار است که برای ما به یادگار مانده است.

مدیر کل دفتر نمانیدگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گسترش ارزش‌های دینی، تکلیف گرایی معطوف به نتیجه ، عقلانیت و درایت توام با اخلاق و معنویت، ایثار و اخلاص، باور عمیق به توانایی فردی، گروهی و ملی، کارو تلاش خستگی ناپذیرو... را جزء سبک‌های مدیریت جهادی برشمرد که کارکنان جهاد کشاورزی باید به آن مبادرت ورزند.

در ابتدای این کارگاه آموزشی دکتر خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ،مجهز شدن مراکز به نیروهای کارشناس را باعث توسعه بخش کشاورزی دانسته و افزود: نیروهای کارشناس باید بازخورد کاری داشته و نقش و عملکرد قابل قبولی را ارائه دهند.

شهبازی با اشاره به اینکه باید در مسیر توسعه بخش کشاورزی استان بر اساس اقتصاد مقاومتی تلاش کرد، گفت: باید مسائل و مشکلاتی را که در بخش کشاورزی با آن روبرو هستیم با روحیه جهادی و توجه به اصول اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای مواجه با مشکلات اقتصادی ترسیم شده با کار و تلاش جهادی مرتفع سازیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.