سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

زباله ها سرمایه های جدید شهر

زباله ها سرمایه های جدیدی به حساب می آیند که سرمایه گذاری روی آن هم برای شهر و هم برای مردم مفید بوده و موجب توسعه اقتصادی جامعه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان نشست تخصصی انرژی های نو، فناوری اطلاعات و صنایع دانش بنیان که یکی از محور های اصلی برگزاری این همایش است با حضور جمعی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در نشست تخصصی انرژی های نو، فناوری اطلاعات و صنایع دانش بنیان با اشاره به ضرورت توجه به انرژی های نوین اظهار داشت: شهرداری توجه ویژه ای به استفاده از انرژی های نو و عدم به کار گیری انرژی ها فسیلی دارد که از همین رو نیروگاه های مختلفی در جهت به کارگیری انرژی ها نو در شهر ایجاد شده است.

احمدرضا مصورگفت : عزم شهرداری برای به کارگرفتن منابع انرژی های نو و غیر فسیلی جدی بوده و سعی داریم نیروگاه های کوچک را در شهر ایجاد کرده و منابع شهر را از طریق انرژی های نو تأمین کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان بیان داشت: سیستم مکانیزه بازیافت زباله های اصفهان از ظرفیت های گسترده شهر به حساب می آید و از همین رو برنامه های ویژه ای در زمینه ساماندهی و بهبود وضعیت آن در نظر گرفته شده که نیازمند سرمایه گذار است.

وی افزود: پروژه هایی که نیازمند سرمایه گذار بوده هم برای سرمایه گذار سودآور و هم برای شهروندان مفید است چرا که به طور کلی فرآیند تبدیل پسماند از لحاظ اقتصادی سودآور است و شهروندان نیز از لحاظ محیط زیستی منفعت می برند.

زباله ها سرمایه جدید شهر

در بخش دیگری از این پنل محمود محمدی، معاون برنامه ریزی و پژوهش شهرداری اصفهان درباره ظرفیت گسترده زباله ها برای شهر گفت: ظرفیت گسترده زباله ها برای مردم مشخص نیست اما این چیزهای بی ارزش سود گسترده ای برای شهر دارند.

وی افزود: زباله ها سرمایه های جدیدی به حساب می آیند که سرمایه گذاری روی آن هم برای شهر و هم برای مردم مفید بوده و موجب توسعه اقتصادی جامعه می شود.

معاون برنامه ریزی و پژوهش شهرداری اصفهان بیان داشت: این برنامه می تواند سرمایه گذاران جدیدی را برای شهر جذب کرده و راهکارهای مناسبی را برای توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی ایجاد کند. 

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.