سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ایجاد اشتغال راهی برای جلوگیری از تکرار جرم

دادستان شهرستان عنبر آباد با اشاره به اینکه بسیاری از جرایم ناشی از بیکاریست، گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان از تکرار جرم جلوگیری می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ دادستان شهرستان عنبرآباددر بازدید از زندان جیرفت تأکید کرد: بایستی برنامه ای دقیق و کارشناسی شده به منظور فراهم کردن شرایط برای یادگیری و آموزش مددجویان در زمان محکومیت صورت گیرد.

یوسف سبحانی افزود: مددجویان باید از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند و با شرکت در کلاس های اشتغال و حرفه آموزی و اخذ گواهینامه لازم برای آینده خود برنامه ای روشن داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد : این افراد باید بعد از اتمام محکومیت با استفاده از تسهیلات بانکی که از طرف مرکز مراقبت بعد از خروج زندان ها در اختیار آنان گذاشته می شود کار خود را مشخص کنند.

سبحانی تصریح کرد: از آنجایی که هدف از مجازات ، اصلاح، تربیت و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه است، کلاس های آموزش اشتغال و حرفه آموزی در زندان می تواند کمک شایانی در این زمینه باشد.

رییس زندان شهرستان جیرفت هم گفت: یکی از مهترین اولویت ها برای مددجویان جهت دریافت هرگونه تسهیلات قانونی از قبیل مرخصی و اشتغال، شرکت در کلاس های آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی و دریافت گواهینامه لازم است.

برشان افزود: در حال حاضر 7 رشته فنی و حرفه ای و 30 رشته صنایع دستی در زندان برای مددجویان وجود دارد.

انتهای پیامز/

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، جیرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.