سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شادیت را در زندگی دو برابر کن

توجه به مواردی ساده ولی مهم باعث افزایش شادی شما در زندگی‌تان خواهد بود.

محمود بیات روانشناس عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برای شاد بودن در زندگی حتما نیاز به یک اتفاق خیلی بزرگ و مهم نبوده، بلکه اگر دیدتان را نسبت به خود و اتفاقات پیرامون تغییر دهیم باعث شده که از کوچکترین موضوع در زندگی احساس شادی کنیم.

وی اضافه کرد: امنیت و سلامتی دو مورد بسیار مهم در ایجاد شادی در زندگی بوده که تصور به اینکه آیا حتی یک روز، بدون این دو ویژگی قادر به ادامه زندگی معمول خود هستید یا خیر، می‌تواند در افزایش روحیه شما نقش بزرگی داشته باشد.

بیات افزود: شجاعت، استقلال و معنویت که از ارزش‌های والای انسانی بوده که درنظر گرفتن این موارد باعث امید و شادی در زندگی شده و اینکه همیشه خدایی را داریم که هنگام رویارویی با مشکلات، بدون هیچ چشم‌داشتی برای کمک در کنارمان خواهد بود.

این روانشناس عمومی در پایان تأکید کرد: خوش‌بینی نسبت به اتفاقات مختلف در زندگی و دوری از تفکرات منفی و نگرانی‌ها، باعث افزایش شادی در شما شده همچنین دوست داشتن اطرافیان خصوصا خانواده خود و ابراز محبت و عشق به آن‌ها موجب لذت بخش‌تر شدن زنندگی‌تان می‌شود.

انتهای پیام / 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.